מבזקיםצבא וביטחון

לאחר 32 שנות שירות: הצנזורית הראשית מסיימת את תפקידה

שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה היום (שלישי) את אייל סמואלוב לתפקיד ממלא מקום הצנזור הצבאי הראשי. סמואלוב, המכהן כיום כסגן הצנזורית, יחליף בתפקידו את תא"ל אריאלה בן אברהם שכיהנה בתפקיד מאז שנת 2015.

סמואלוב ייכנס לתפקידו החל מהיום, יום ג׳, 25 בפברואר 2020, ל׳ בשבט תש"פ, עד למינוי צנזור קבוע.

שר הביטחון, נפתלי בנט: "ברצוני להודות לתא"ל אריאלה בן אברהם על 32 שנות עשייה משמעותית למען ביטחון ישראל. בחמש השנים האחרונות עמדה אריאלה בצומת שבין זכות הציבור לדעת להגנה על ביטחון המדינה, ועשתה זאת במקצועיות, בתבונה ובהצלחה. אריאלה הייתה נכס למערכת הביטחון, ואני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תא"ל אריאלה בן אברהם

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״אריאלה מסיימת 30 שנות שירות משמעותיות בצה״ל בשורת תפקידים במערך הדוברות וכצנזורית הראשית, ואת כל אלה עשתה בהצלחה רבה ותרומתה הייתה משמעותית ביותר. על הצנזורית הראשית הוטלה משימה רגישה ומשמעותית ביותר: להוות הגורם המאזן בין צורכי הביטחון והשמירה על סודותיה החיוניים של המדינה לבין החובה לאפשר תקשורת חופשית המתבססת על שקיפות מירבית לציבור הישראלי. בארבע השנים וחצי בהן הופקדה המשימה הזאת בידיה של אריאלה היא הצליחה לנווט ביד בוטחת, שקולה, מאוזנת ומקצועית בין שני העולמות הללו – ועל כך תודתי והערכתי״.

Back to top button