מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: אותרה מעבדת סמים בלב שכונת מגורים בבני ברק

משטרת ישראל התירה היום (שני) לפרסום כי חשפה מעבדה לגידול סמים מסוכנים ובה 420 קילו נטו קנאביס בשווי מוערך של מיליוני שקלים.

ביום שלישי שעבר (18.2) בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל ובכללם שוטרי הסיור הרגלי, אותרה מעבדת סמים בלב שכונת מגורים בבני ברק ובה סמים מסוכנים מסוג מריחואנה.

במבנה בן 3 קומות נתפסו מאות שתילים של סם מסוכן מסוג מריחואנה במשקל 420 קילו נטו. עוד נתפס ציוד רב לגידול הסם, משקל מסחרי ואלפי שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל פתחה בחקירה מאומצת תוך הפעלת אמצעים סמויים אשר הובילו אמש למעצרו של חשוד אשר נתפס בשדה התעופה עם חזרתו ארצה.

החשוד, בן 23 מבני ברק, הובא לחקירה בתחנת המשטרה. בתום החקירה נכלא. היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. מבזק מיוחד, נמצא אלפי חנויות בכל רחבי ישראל אשר מוכרים נוזלים מסוכנים ביותר הגורמים לאדם תחושות של שמחה בלי שליטה או דיכאון, חוסר שליטה בגוף, בלבול, חוסר מודעות והרגשת ביטחון מופרז, ועוד המון תסמינים שונים, היזהרו, את הנוזל הזה אפשר להשיג בכל חנות משאקאות, סופרים וקיוסקים, ואפילו יש מקומות שאתה יכול להגיע אליהם והם יגישו לך תפריט עם מגוון רחב של אפשרויות לצריכה.. היזהרו בנפשכם! – ממכר ומסכן חיים לך ולסובבך.

Back to top button