העולם הערבימבזקיםסוריהצבא וביטחון

6 מחבלים חוסלו בסוריה, הג'יהאד האסלאמי: התגובה לפשע הזה תגיע

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם הודיע היום (שני) כי בתקיפת ישראל אמש בדמשק נהרגו שישה בני אדם. על פי הדיווח שניים מהם פעילי הג'יהאד האסלאמי וארבעה מאנשי המיליציות הפרו איראניות, אחד מהם ממוצא סורי אך זהותם לא פורסמה.

בצה"ל מסרו כי באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של ארגון הטרור גא"פ, המהווה עוגן משמעותי של הגא"פ בסוריה. באתר זה מבצע ארגון הטרור מחקר ופיתוח של אמל"חים תוך התאמתם לייצור ברצועת עזה ולייצור מקומי בשטח סוריה.

תקיפה בסוריה. צילום: מקורות ערבים

בנוסף, מיוצרים מידי חודש באתר עשרות קילוגרמים של AP, חומר המשמש כדלק לרקטות ומתקיימות בו הכשרות טכניות לפעילי הארגון, הן מהרצועה והן מהזירה הצפונית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תקיפת יעדי טרור של הגיהאד האסלאמי הותקפו גם ברצועת עזה. על פי הודעת דובר צה"ל, מדובר בעשרות יעדי טרור שהותקפו: ברפיח הותקפו תשתיות תת-קרקע ואתרים לאחסון חומרי גלם המשמשים לייצור רקטות. בחאן יונס הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור גא"פ, ובה מתחם לאימון ירי טילי נ"ט וציוד צבאי המשמש את הכוח הימי של ארגון הטרור. בבית להיא הותקף מתחם אימונים צבאי של גא"פ.

בצה"ל הדגישו כי התקיפות בוצעו בתגובה לניסיון הפיגוע אתמול בבוקר על גדר המערכת ולשיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

תקיפה בעזה. צילום: מקורות פלסטינים
תקיפה בעזה. צילום: מקורות פלסטינים
תקיפה בעזה. צילום: מקורות פלסטינים
תקיפה בעזה. צילום: מקורות פלסטינים

בארגון הג'יהאד האסלאמי פרסמו הבוקר הצהרה ובה אישרו כי בתקיפת צה"ל בדמשק נהרגו שניים מפעילי הארגון. על פי ההצהרה שני הפעילים הם סלים אחמד סלים בן 24 וזיאהד אחמד מנצור בן 23.

"תוקפנות פחדנית זו בדמשק מעידה על כישלונם של כוחות האויב שאינם מסוגלים להתעמת עם גדודי אל-קודס בתוך פלסטין הכבושה. התוקפנות החדשה לא תרתיע אותנו מלהמשיך בדרך ההתנגדות והג'יהאד עד לשחרור ושיבה מוחלטים, בעזרת אללה. אנו מתחייבים לאנשינו כי התגובה לפשע הזה תגיע. דם הקדושים שלנו לא יבוזבז לשווא. נעמוד איתנים ויציבים". נמסר בהצהרה הרשמית של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי.

שר הביטחון, נפתלי בנט התייחס הבוקר (שני) בכנס ירושלים של קבוצת בשבע לתקיפות צה"ל ואמר: "אנחנו מכינים תכנית לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה. אני מאוד מבין את המצב של תושבי הדרום. מגיע להם שקט וביטחון. חיסלנו ביממה האחרונה לפחות 6 מחבלים, אבל לא רק בעזה, אלא התקדמנו גם לפגיעה במקור הבעיה. הרתעה לא נבנית ברגע".

תגובה אחת

  1. מעולה אני אתכם ב100%
    אל תוותרו תלחמו עד הסוף
    אני אתפלל עליכם שתפגשו כמה שיותר מהר את מלאך המוות יהי זכרכם לא לברכה כלבים בני כלבות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח