מבזקיםרצועת עזה

הג'יהאד האסלמי: ננקום את מות הקדושים בהפגזה על תל אביב

הבוקר (ראשון) זיהו תצפיתניות של צה"ל שני מחבלים מתקרבים לגדר המערכת ממזרח לח'אן יונס בדרום רצועת ומניחים מטען חבלה. כוח צה"ל שהוקפץ לנקודה ביצע לעבר המחבלים ירי וחיסל את שניהם.

מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בחוליית טרור אשר ביצעה שני אירועי הנחת מטען נוספים בחודשים האחרונים סמוך לגדר המערכת.

תיעוד הנחת המטען על ידי המחבלים הבוקר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

כוחות ההצלה ונערים פלסטינים שהתקרבו את גופות המחבלים הורחקו מהמקום בירי אזהרה ודחפור צה"לי הוציא את הגופות מהשטח והעביר אותם לשטח ישראל. שני פלסטינים שנפצעו באירוע הועברו לטיפול בבית החולים האירופאי בעזה.

דובר תנועת הג'יהאד האיסלאמי בעזה, מוסעב אל-ברים אמר בתגובה לחיסול המחבלים המשתייכים לארגון, "האירוע בח'אן יונס הוא פשע אכזרי ואנחנו לא נאפשר לכיבוש לחמוק מנקמה. הידיים שלנו אוחזות על ההדק והנקמה על מות הקדושים שלנו תגיע בהפגזת תל אביב. אנחנו לא נרתעים ואין כל הצדקה לפתוח בתוקפנות כלפינו. אנחנו לוקחים את המצב ברצינות ואיומי האויב לא ירתיעו את ההתנגדות מהמטרה שלה".

אל-ברים הוסיף כי "דרך ההתנגדות תימשך והכיבוש ימצא מולו התנגדות מאוחדת. הכיבוש צמא דם וממשיך בטרור ובהרג המוני מאז 1948, אך למרות שהכיבוש נוהג כלפינו בטרור אנחנו עדיין ממשיכים לזרוע שורשים בארצנו ולקבע את המשוואה מול האויב. גדודי אל-קודס וההתנגדות לא ינטשו את עצמנו אף לא ליום אחד."

עוד אמר כי "ייתכן שהכיבוש השיג אור ירוק מהממשל האמריקני כדי להמשיך בתוקפנותו ולפעול לסיפוח האדמות בגדה המערבית הכבושה."

גם בארגון וועדות ההתנגדות התייחסו לאירוע ממזרח לח'אן יונס ואמרו, "הוצאת להורג של שני נערים ממזרח לח'אן-יונס הוא עוד פשע בסדרת הפשעים הציוניים נגד עמנו. לא נאפשר לממשלת האויב לשנות את כללי המשחק ולהשיג ניצחון דמיוני כחלק מקמפיין הבחירות שלה".

מוסא אבו מרזוק, חבר הלשכה המדינית של חמאס הגיב אף הוא ואמר כי "הרג פלסטינים בדם קר והתעללות אכזרית בגופם הוא פשע נגד האנושות והמשפט הבינלאומי".

דחפורים פועלים בגבול רצועת עזה הבוקר
דחפורים פועלים בגבול רצועת עזה הבוקר
אחד מהמחבלים שחוסלו, מוחמד עלי אל-נאם, בן 27
אחד מהמחבלים שחוסלו

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח