בריאותמבזקים

צפו: צוותי מד"א מפנים לבידוד את הישראלים ששבו מדרום קוריאה

שניים עשר נוסעים ישראלים נחתו לפני זמן קצר (שבת) בנתב"ג, לאחר שהייה בקוריאה הדרומית. על פי הנחיות משרד הבריאות, הם מחויבים להיות בבידוד ביתי. כדי שאזרחים אחרים לא יבואו איתם במגע כלל, מרגע נחיתתם בארץ, הישראלים מפונים בשעה זו לבתיהם באופן מבוקר, על ידי צוותי מגן דוד אדום.

החובשים והפראמדיקים של מד"א נערכו לפינוי הנוסעים, ומוגנים בעזרת חליפה מיוחדת, מסיכה, כובע ומשקפיים, על פי הפרוטוקול הנהוג במקרים בהם קיים סיכוי להדבקה בנגיף. לאחר הפינוי, כלי הרכב שבהם מפונים הנוסעים, יחוטאו על ידי מערכת מיוחדת.

צילום: דוברות מד"א

"צוותי מגן דוד אדום ערוכים במהלך כל השנה, ופועלים במיומנות ובמקצועיות בכל מקרה בו הם נדרשים למתן טיפול רפואי ופינוי של חולים החשודים כנשאים של מחלות מדבקות", מסביר מנהל אגף רפואה במד"א, רמי מילר, "חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום מפנים בבטחה את הנוסעים שהגיעו מקוריאה הדרומית, תוך שהם ממוגנים בעצמם באופן מלא נגד הידבקות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר כי "מגן דוד אדום נערך מבעוד מועד לפינוים לבידוד ביתי של הנוסעים שנחתו בישראל, לאחר ששהו בקוריאה הדרומית. החובשים והפראמדיקים שמפנים אותם, ממוגנים בערכות מלאות המיועדות למקרים מאין אלו, זאת על מנת שלא לקחת סיכונים. מגן דוד אדום עובד בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם משרד הבריאות, משרד החוץ, רשות שדות התעופה, ושאר הגורמים, וימשיך לעשות ככל יכולתו על מנת לסייע למאמץ הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
Back to top button