מבזקיםפוליטי / מדיני

רון קובי: ביבי ושרה דואגים לביבי ושרה, לא לליכוד ולא למדינת ישראל

ראש העיר טבריה לשעבר שהודח, רון קובי תוקף הערב (חמישי) בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי מדינת ישראל נמצאת בבעיה. קובי אמר כי "אם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייבחר לקדנציה נוספת כראש ממשלה אנחנו נהיה בבעיה גדולה עוד יותר."

לדבריו, "נתניהו הקים את גוש בל"ד – ביבי, ליצמן, דרעי". הוא הוסיף כי "נתניהו מחרב את הליכוד. המפלגה שלי. אני מהליכוד. ביבי ושרה דואגים לביבי ושרה. לא לליכוד ולא למדינת ישראל. ביבי לא יוכל להקים את הממשלה הבאה גם אם הוא ינצח. ביבי עם 3 כתבי אישום, הוא לא יוכל להיות ראש ממשלה. ביבי, תתבייש לך שמכרתם, אתה ואישתך את מפלגת הליכוד לדרעי. חייבים להחליף פה את השלטון, להעיף את ביבי ודרעי הביתה".

3 תגובות

  1. העם הזה עיוור? אני לא מבין! מה? לא רואים שביבי מכר את הליכוד לחרדים? אתם לא רואים מה קורה? עשה גוש נאמנות עם ליצמן, סמוטריץ' ודרעי… הרס לנו את המדינה… הכפייה הדתית הורסם לכל המדינה הזאת להתקדם…. נמאס מהמושחת הזה שדואג רק לעצמו, לשרה ולילד הפרזיט שלו!

  2. רון קובי צודק 120%טברינאי שים לב אתה תומך בראש ממשלה שיש נגדו 3 כיתבי אישום פלילים קנה מטוס ישן בן 20 ב800 מיליון שקל ( בערך 3/4 בית חולים) לא מוכן לתת הסבר על הצהרת ההון שלו .לא מאמין לשר הבטחון שלו ( פרשת הצוללות) חייב הסבר לעם למה אישר לגרמנים למכור צוללות למצרים.לא נותן תשובות מאיפה היה לו כסף לקנות מניות ואיך הרויח כמה מאות אחוזים תוך זמן קצר. אתה כנראה טברנאי מסןיד דפוק בראש

Back to top button