מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: מפלגת כחול לבן? הצחקתם אותי! הציבור חייב לדעת את האמת

ראש הממשלה נתניהו אמר הערב (חמישי) בכנס הליכוד בבאר שבע בתגובה להחלטה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת המימד החמישי כי "בפרשת המימד החמישי נפתחה הערב חקירה פלילית ובחקירה פלילית הכל פתוח. 50 מיליון שקלים מכספי הציבור, 4 מיליון מתוכם לא חזרו לציבור, וגנץ קיבל משכורת עתק. עד היום זה לא נחקר ולא חקרו את המשמעות הביטחונית של המידע שהמימד החמישי הוציאה לחו"ל. הציבור חייב לדעת את האמת."

עוד אמר נתניהו כי "לא ביבי לא רק שלא חוקרים לא עושים כלום. שום דבר. לכן צריך להגיד את זה לציבור כי זו שערוריה. פשוט שערוריה. יש כאן מפלגה שמתיימרת להיות מפלגה טהורת כפיים ודואגת לטוהר המידות. מפלגת כחול לבן? הצחקתם אותי! אז אני דורש מהם להצטרף לדרישה שלנו להסיר את צו איסור הפרסום על קלטות אשכנזי מנדלבליט."

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ התייחס הערב, בכנס לישראלים דוברי רוסית בתל אביב להחלטה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת "המימד החמישי" ואמר: "יש לי אמון רב במערכת אכיפת החוק ואין לי בעיה עם אף בדיקה שרוצים לעשות. אין בפרשה הזו שום אלמנט פלילי מבחינתי. מי שדוחף את זה הוא הליכוד, מבינים שם שב-17.3 נתניהו הוא לא נחשד, לא נחקר, ולא בשימוע. ב-17.3 ראש הליכוד נתניהו יושב על ספסל הנאשמים. משם מגיע הרעש. אני סמוך ובטוח שלא יהיה שום דבר וסומך על גורמי אכיפת החוק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח