מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצר חשוד נוסף בשוד הקשישים האכזרי במושב חגור

משטרת ישראל עצרה חשוד שלישי, תושב שטחים, בעקבות שוד שאירע במושב חגור, במהלכו זוג קשישים נכפתו ושדדו. זאת בהמשך למעצרם של 2 חשודים אחרים בשוד והגשת כתבי אישום ובקשות מעצר נגדם.

השוד אירע ביום 22.11.19 לפנות בוקר, אז התקבל דיווח למוקד המשטרה על התפרצות לדירה במושב. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי מספר חשודים פרצו לדירת קשישים ביישוב, איימו על בני הזוג עם סכינים ושדדו אותם.

מחקירת האירוע התברר כי 4 חשודים פרצו לפנות בוקר לדירתם של בני זוג קשישים מחגור (76, 69) בזמן שהזוג ישב בסלון ביתם. החשודים פרצו לדירה רעולי פנים דרך חלון המטבח כשהם מצויידים בידיהם בסכינים. עוד עלה מהחקירה כי החשודים קשרו את ידיו של הקשיש באמצעות שרוך נעלים ואילו את הקשישה קשרו בידיה באמצעות כבל של טלפון. החשודים אף הדביקו בד ונייר דבק לפיהם של הקשישים תוך שהם מאיימים עליהם ומכוונים לעברם סכין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד התברר כי החשודים פרצו לדירה ואמרו לקשיש: "שב אני אומר לך, זה שוד" ושדדו מהבית כסף מזומן בסך של 7,000 ₪ ו-1,000$, שדדו מהקשישה צמידים שענדה לידיה ואת השעון שענד הקשיש לידו וכן שדדו 5 מכשירי טלפון ותכשיטים נוספים. בהמשך, אחד החשודים דקר את הספה בסכין שהחזיק בידו תוך כדי שהוא מאיים על הקשיש.

במהלך השוד, החשודים הצמידו סכין לעבר הקשישים ואיימו עליהם כי ישחטו אותו וכי אם יזוזו, ידקרו אותם.

>> פוענח שוד קשישים אכזרי במושב חגור: "שב אני אומר לך, זה שוד"

חוקרי המשטרה הצליחו בחקירה מאומצת, תוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה, להתחקות אחר פעילות החשודים והתברר כי ליישוב הגיעו 4 חשודים ברכב, אחד מהם נשאר לשמור על הרכב שחנה מחוץ ליישוב ו-3 חשודים נוספים פרצו לבית ושדדו את הקשישים.

נגד שניים מהחשודים (23 כפר קאסם, 22 תושב שטחים מכפר ת'לות) הוגשו כתב אישום ובקשת מעצר עוד ביום 26.1.20. כעת, משטרת ישראל עצרה חשוד שלישי נוסף תושב שטחים (24 ברוכין) ביום 13.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. היום הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של שוד מזויין, קשירת קשר לביצוע פשע ושהייה בלתי חוקית בישראל. יחד עם כתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

צפו: כך סיפר אז, עם פענוח המקרה סנ"צ רן בטאט:

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לאיתור עבריינים בכל זמן ובכל מקום, הפוגעים בבטחונם וברכושם של האזרחים ותפעיל את מירב המאמצים ומיטב האמצעים העומדים לרשותה, עד למיצוי החקירה והעמדתם לדין." נמסר מהמשטרה.

2 תגובות

  1. הבעיה שצריך לבדוק תרכבים שנכנסים מהשומרון טוב..במיוחד של ערבי ישראל עם לוחית צהובה שנכנסים חופשי לשטחים יוצאים עם שבחים

  2. קצת עבודות שירות והביתה עד השוד הבא.אצלנו במדינה החוק והשופטים בדיחה עצובה מאד מאד

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח