חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה נתניהו: יש לי בשורה ענקית ובשורה יותר ענקית

ראש הממשלה נתניהו אמר לפני זמן קצר (חמישי) כי יש בפיו בשורה והכריז כי אושרה הוספה של עוד 2,200 יחידות לשכונת הר חומה ועוד 4,000 יחידות דיור בשכונת "גבעת המטוס" בירושלים.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "כירושלמי מגיל יומיים וכראש ממשלת ישראל, יש לי היום בשורה ענקית. אנחנו מוסיפים עוד 2,200 יח"ד להר חומה שמאחוריי. הקמתי את השכונה הזאת ב-1997 כשנבחרתי לראשונה לראשות הממשלה, נגד התנגדות של כל העולם. יש פה היום כמעט 40,000 תושבים ועכשיו אנחנו מוסיפים עוד 10,000 תושבים. הר חומה כאן תהיה עם 50,000 תושבים כמו עיר בינונית בישראל, רק שכונה אחת בירושלים."

"אבל הבשורה היותר ענקית זה שהיום אישרתי גם את הבניה ב"גבעת המטוס", שנמצאת כאן מאחורי הגבעה הזאת" הוסיף נתניהו ואמר כי "פירוש הדבר עוד 4,000 יח"ד: 1,000 לתושבים הערבים של "בית צפפה" ו- 3,000 לתושבים היהודיים. דו קיום בשלום בירושלים, ירושלים מתחברת ונבנית, אנחנו מחברים את כל חלקיה בירושלים המאוחדת, הסרתי את כל המגבלות, והנה ירושלים נבנית תחתינו. הם מדברים-אנחנו עושים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "זוהי בשורה גדולה לעיר ובעיקר למשפחות הצעירות. זו התגשמות משימתי כראש העיר ירושלים, וסגירת מעגל יחד עם ראש הממשלה שבשנת 1998 הכריז על הקמתה של שכונת חומת שמואל. אז, זכיתי להיות מנכ"ל משרדו."

"אני מודה לראש הממשלה, בינימין נתניהו, על ההובלה, התמיכה, ומימוש אחדותה של בירת ישראל, ירושלים!" אמר ראש העיר והוסיף, "אני גאה שהגענו לעת הזו של הצבת עוד אבן ציון, בדרך לבניין ירושלים."

צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים

7 תגובות

  1. כנראה שאת/ה לא מבין מה זה אומר כתב אישום. ראש ממשלה נאשם? איפה נשמע דבר כזה? למה אנחנו כל כך נואשים? לא מסוגלים שיהיה בראש המדינה אדם נקי שרק טובת המדינה לנגד עיניו? עשה את שלו הבחור במשך יותר מעשור ראינו מה עשה… עכשיו שיואיל לפנות את שרה ויאיר מבית בלפור ולתת לאחרים לעבוד…

  2. פתטי שמתי לא משנה אף אחד לא יכול לקבוע שראש הממשלה עשה מעשה פלילי רק בי המשפט יכול לקבוע זאת עדיין לא הבנתם.אדם שלא הורשע בדין הוא זכאי וכל מי שלא רוצה להפנים או שהוא קנאי או שהוא לא רוצה את ביבי בכל מקרה או שהוא פשוט לא חכם בלשון המעטה.ביבי ורק ביבי ימשיך להיות ראש הממשלה עוד הרבה מאוד שנים

  3. אדוני ראש הממשלה אתה איש ענק גדול מהחיים הטוב ביותר לעת הזאת .כל מי שחושב אחרת זה בה מתוך בורות קנאה ושנאה בלתי מובנת ישר כח וממשיך להנהיג את המדינה בגאון על אפם וחמתם של כל המשמיצים.תודה לך ראש ממשלתנו היקר.

  4. איזה פתטי הנאשם מבלפור. מתנהג כאילו הוא ימשיך להיות רוהמ. ביבי סיימת!! מה אתה לא מבין? אתה נאשם בפלילים אתה לא לגיטימי!! שחרר את ישראל!!

  5. יפה על הבשורות….אך מה הבשורה שלך לגבי הקשישים והנכים…..נשאר עוד הרבה זמן בחרפת קיום…? נכים אל תצאו להצביע ….

  6. איזה טריקים שיווקיים לפני בחירות. חושב שהעם מטומטם!!! יאללה ת'סתלק כבררררררררררר

Back to top button