מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרו 3 חשודים בצריכת שירותי זנות מקטינים תמורת תשלום

במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על קטינים מפני ניצול ופגיעות הן ברשת והן במרחב הפיזי, נעצרו בימים האחרונים על ידי יחידה 105 בלהב 433, שלושה חשודים בגירים, בחשד לביצוע עבירה של צריכת שירותי זנות מקטינים תמורת תשלום וטובות הנאה.

על פי החשד, החשודים פנו לקטינים בגילאי 13-18 שפרסמו עצמם באמצעות אפליקציה ייעודיות להיכרויות למטרות מפגשים מיניים בתמורה לתשלום כספי. במהלך השיחה קבעו הצדדים לקיים מפגש אישי שאינו במרחב המקוון וזאת לאחר הסכמה על גובה התשלום. עוד עולה על פי החשד כי בחלק מהמקרים הייתה מודעות לכאורה של החשודים לגילם של הקטינים ולמרות האמור המשיכו להתכתב עמם ונפגשו איתם במקומות שונים ובהזדמנויות שונות.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מוקד 105. צילום: דוברות המשטרה

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים והשניים הנוספים עודם במעצר. בימים הקרובים צפויה היחידה החוקרת לסיים את החקירה אז יועבר החומר למחלקת הסייבר בפרקליטות לצורך המשך ההליך הפלילי.

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית של שוטרים לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה.

במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה כנגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים ברשת האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט." אמרו במשטרה.

Back to top button