חדשות הארץמבזקים

הישראלית אלמאזה ג׳שי שהייתה כלואה בטורקיה נחתה בישראל

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה קיבל היום (שבת) בשדה התעופה בנתב"ג את פניה של הישראלית אלמאזה ג׳שי שהייתה כלואה בטורקיה בחצי שנה האחרונה.

אתמול סיפר ח"כ עודה על החזרה הצפויה היום של אלמאזה מטורקיה לישראל ואמר: "כשנסעתי לטורקיה לפני כשבוע לדון במצבם של הצעירים העצורים שם, קיבלתי את פניותיהם של משפחות שהודיעו לי על מצב בניהם. מחר נזכה לראות את הפרות הראשונים של הביקור, בחזרתה של האישה היקרה אלמאזה ג׳שי לביתה. אלמאזה סבלה במשך שישה חודשים בטורקיה מבעיה בריאותית חמורה וסכנה נשקפת לחייה."

"נפגשתי עמה והרגשתי עד כמה חשוב לעמוד לצידה" הוסיף ח"כ עודה, "מאז הביקור בטורקיה הייתי בקשר יומיומי עם הרשויות ואיתה ישירות במעקב אחרי מצבה. לשמחתי המאמצים נשאו פרי ומחר היא תחזור למולדתה, ואקבל את פניה יחד עם משפחתה בשדה התעופה. אני עוד במעקב יומיומי בעניינו של צעיר נוסף ואני אופטימי שנשמע בשורות טובות כבר בשבוע הבא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא ציין כי "ישנם עוד שני צעירים ואישה מאזור הנגב, עמק יזרעאל והמשולש הצפוני, שהמקרה שלהם יותר מורכב, אבל אנחנו משקיעים את כל המאמצים להגיע לפתרון לגביהם. לא מדובר בעבירות הקשורות לסמים, אך הם אינם יהודים, לכן למר נתניהו לא אכפת מהם. גם אנחנו יכולים לדאוג לעמנו! באמצעים המוגבלים שעומדים לרשותנו, אבל בנחישות גדולה."

היום כאמור, עם שובה של אלמאזה ג׳שי לישראל אמר לח"כ עודה בשדה התעופה נתב"ג כי "אלמאזה סבלה מבעיה רפואית קשה, בעת שאין לה ראש ממשלה שידאג שתוכל לחזור לארץ לקבל טיפול. אנחנו הכתובת והמשפחה שלה, באמצעים המוגבלים שיש לנו אך עם המון כוח רצון ונחישות. עכשיו אלמאזה נחתה בשדה התעופה בחיק משפחתה בריאה ושלמה. יש לנו עוד צעירים עצורים בטורקיה. כאזרחים שומרי חוק ובעלי זכויות, אנחנו לא רוצים שהצעירים שלנו יעשו איזשהו מעשה לא חוקי, בו בזמן, אנחנו הכתובת והמשפחה של הצעירים שלנו. אלמאזה, ברוכה השבה לחיק משפחתך. ממשיכים בכל בכוח למען החזרת כל ילדינו."

Back to top button