חדשות הארץמבזקים

ההסתדרות והמגזר העסקי: יוקם צוות משותף לקידום המשק הישראלי

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר המגזר העסקי בפועל דובי אמיתי, הודיעו הערב (חמישי) במושב המסיים של כנס אילת ה-24 לנושאי עבודה, על הקמת צוות חשיבה משותף של ההסתדרות ונשיאות המגזר העסקי, שיעסוק בדרכים לקידום הכלכלה הישראלית.

מטרת הצוות המשותף הוא לבחון את כל הסוגיות הבוערות העומדות בפני המשק הישראלי, תוך הצגת פתרונות ותוכניות עבודה לקידומן.

מיד בתום הבחירות, ועם הקמת ממשלה החדשה, הצוותים יציגו בפני הממשלה את תוכניותיהם שיעסקו, בין היתר, בגידול בצמיחה והעלאת הפריון תוך פעולות להפחתת הרגולציה ושיפור יכולת עשיית עסקים בישראל שיובילו להעלאת שכר העובדים, העלאת קצבאות הגמלאים, קיצור אורך יום העבודה ושבוע העבודה, טיפול בגיל הפרישה לנשים, שיפור השירות לאזרח וקידום ההשכלה והכשרת העובדים לשוק העבודה המשתנה והמתפתח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד אמר: "אני סמוך ובטוח שצוותי העבודה המשותפים יציגו בפני הממשלה שתקום תוכנית שמבטאת את שיתוף הפעולה הפורה בין המעסיקים להסתדרות, תוך טיפול נכון באתגרים הניצבים בפני הכלכלה המקומית. אני קורא לכל ממשלה שלא תבוא להיות הצלע השלישית של הצוותים, למען ולטובת הציבור והמשק הישראלי".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר המגזר העסקי בפועל, דובי אמיתי: "על הממשלה, גם בתקופת ממשלת המעבר, לקחת אחריות באין משילות ולהצטרף לשולחן העובדים והמעסיקים על מנת לפעול לשיקום המשק הישראלי ולקבל החלטות המשלבות את האינטרסים של כולם – אשר יובילו לצמיחה והגדלת הפריון שייטיבו עם הציבור וימנעו חיכוכים ומלחמות מיותרות".

Back to top button