צרכנות

החלקה אורגנית משקמת לכל סוגי השיער

נותרת עם שיער יבש ופגום לאחר צביעות מרובות והחלקות לא מוצלחות? כדאי לנסות החלקה אורגנית משקמת. שיער מטופח הוא שיער בריא, אך שיער שעבר טיפולים רבים וביניהם צביעת שיער, ייבוש בפן והחלקות שיער, יכול לאבד את הברק הטבעי ולהפוך ליבש ומלא קצוות מפוצלים. במקרה כזה יש שימליצו להפסיק באופן מידי עם כל טיפולי השיער, אך יש דרך נוספת והיא לפנות למספרה מקצועית ולברר לגבי החלקה אורגנית משקמת.

 

מהי החלקה אורגנית?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החלקה אורגנית היא החלקת שיער בה עושים שימוש בחומרים בטוחים לשימוש, כגון תכשיר המבוסס על חומצות אמינו ו/או קראטין. לא כל החלקת שיער מותרת על פי משרד הבריאות, אך בנוגע להחלקה אורגנית משרד הבריאות קבע קריטריונים לאלו חומרים מותרים לשימוש ואלו אסורים. החלקת שיער אורגנית היא החלקת שיער ללא פורמלין ולכן נחשבת בטוחה, כאשר היא מבוצעת בידיים מקצועיות ומנוסות.

החלקה אורגנית מתאימה לכל סוגי השיער וזהו אחד היתרונות העיקריים של שיטה זו, אך יש יתרון נוסף וזו יעילות הטיפול. מבין כלל השיטות להחלקות שיער, החלקה אורגנית מספקת תוצאות מרשימות הן כטיפול החלקה ראשונית והן לצורך שיקום שיער יבש ופגום.

האם זה נכון שהחלקה אורגנית מתאימה לכולן? התשובה חיובית. החלקה אורגנית יעילה בשיקום מראה השיער בקרב בהירות שיער, כהות שיער, בעלות שיער דק, שיער סמיך, שיער מקורזל, שיער דליל ושיער צבוע.

 

מה חשוב לדעת על החלקה משקמת?

לצורך שיקום השיער, יש צורך באבחון מקצועי על ידי מעצב שיער בעל ניסיון בתחום. לאחר האבחון, ניתן יהיה להתאים באופן אישי את סוג ההחלקה ומספר הטיפולים שיידרשו. במקרים מסוימים תוכלי לראות שיפור כבר מהטיפול הראשון ובמקרים מורכבים יותר, יהיה צורך במספר טיפולים עד להשגת תוצאה משביעת רצון. תוצאות ההחלקה האורגנית מחזיקות מעמד עד שנה ובדרך כלל יש צורך בטיפולים משמרים.

 

כדי לשמר ולהאריך את תוצאות הטיפול, מומלץ להימנע משמפו עם מלחים, שהייה מרובה בים ובבריכה וחשיפה גבוהה לשמש. הנחיות נוספות יינתנו לך בתום הטיפול לצד המלצה על תכשירי טיפוח שמתאימים לסוג שערך ומצבו. המומחים להחלקות שיער מזמינים אותך להיכנס לאתר שלנו בכתובת: https://straight-hair.co.il/ לקבלת מידע נוסף. כמו כן אפשר לקבוע תור לייעוץ והחלקת שיער בטלפון מספר: 077-9978822.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח