מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: נתניהו יצטרך לשבת בביהמ"ש הוא לא יוכל להיות ראש ממשלה

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ ביקר היום (רביעי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע יחד עם חברי הכנסת מאיר כהן, יעל גרמן, אורנה ברביבאי ומיכאל ביטון.

גנץ הודה למנהל בית החולים והצוות על עבודתם המסורה בשגרה ובחירום ואמר כי "יש פער בלתי נסבל ובלתי מוצדק בין כוח אדם פנטסטי וצוות מסור לתשתית שנותנת המדינה והנפגעים הם האזרחים שיכלו לקבל שירות הרבה יותר טוב. צריך להבטיח שבית החולים יוכל לתת מענה לבאר שבע והסביבה. אנחנו בכחול לבן רואים בבריאות חלק מרכזי בעשייה שלנו. נדאג להשלים את כל הפערים- זה מגיע לאוכלוסייה ולצוות."

צילום: אלעד מלכה

בהתייחס לפרסום שופטי נתניהו אמר גנץ כי "נתניהו יצטרך להיות בבית משפט שלוש פעמים בשבוע הוא לא יכול להיות יותר ראש ממשלה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ נשאל גם לגבי פגישת אולמרט אבו מאזן ואמר כי "תוכנית טראמפ היא הנקודה שממנה נכון להמשיך קדימה. הפלסטינים יצטרכו לקבל החלטה היסטורית שהם מצטרפים למיזם שלום על בסיס זה, כך ראוי שיקרה. אני מקווה שאבו מאזן אמר לאולמרט שאין מה לחזור אחורה לתוכניות בלתי רלוונטיות."

עוד ציין גנץ כי "אולמרט היה ראש ממשלה בעבר ואני לא קובע לו מה לעשות מחר בבוקר."

בנוגע לרשימה המשותפת אמר כי "אין לנו צורך בתמיכה מבחוץ, יש אוכלוסייה ערבית שצריך לטפל בה בתשתיות, בחינוך ובהשתלבות בחברה הישראלית. אנחנו בעד שותפות אזרחית אבל לא נשב עם הרשימה המשותפת."

בתוך כך, כחול לבן והעבודה גשר מרצ חתמו לפני זמן קצר על הסכם עודפים לקראת הבחירות לכנסת ה-23.

צילום: אלעד מלכה
Back to top button