מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: צעיר תועד מבצע ירי באמצעות תת מקלע מתוך רכב

שוטרי משטרת ישראל עצרו צעיר בגין סרטון בו הוא תועד מבצע ירי באמצעות תת מקלע מסוג קרלו מתוך רכב ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום.

לפני כחודש (1/1) בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב בכפר נחף, הגיעו השוטרים על פי צו שיפוטי לחיפוש כלי נשק בבית מגורים ובחצר. במהלך החיפושים תפסו השוטרים במקום תת מקלע מסוג "קרל גוסטב". הנאשם, בן 24 תושב נחף, נעצר, נחקר ובהמשך שוחרר.

צילום: דוברות המשטרה

לאחר שחרורו של הנאשם, בחקירה מקצועית, בשילוב אמצעים טכנולוגיים של חוקרי משטרת ישראל נמצא סרטון בטלפון הנייד של הנאשם, המתעד את הנאשם דורך את התת מקלע שנתפס על ידי השוטרים ומבצע ירי מספר פעמיים מבעד לחלון רכב, בהיותו נוסע במושב ליד הנהג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאור ההתפתחות בחקירה, נעצר הנאשם מחדש (ביום 26/1), נחקר ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום והבקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו באמצעות פרקליטות מחוז חיפה.

מארג הראיות שנאסף בתום חקירה יסודית של חוקרי משטרת ישראל הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה אותן והגישה בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום כנגד הנאשם ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של נשיאה והחזקת נשק ותחמושת וירי מנשק חם.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק, אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים עד להבאתם לדין מתוך מטרה להוביל לשינוי המציאות כדי להרחיק את הפעילות העבריינית מחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים ולהגביר את ביטחון הציבור" נמסר מהמשטרה.

סנ"צ יקי אוחנה, מפקד תחנת מג'ד אל כרום מספר על החקירה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח