מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: גנב כרטיס חיוב וכסף מתיקים במתנ"ס ובמרכז לבריאות הנפש

שוטרי משטרת ישראל עצרו תושב קרית שמונה, אשר גנב כרטיס חיוב וכסף מתיקים של נשים במתנ"ס ובמרכז לבריאות הנפש. היום (שלישי) הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים על ידי לשכת התביעות של משטרת ישראל.

לפני כשבועיים (27/1) תושבת קריית שמונה הגיעה לתחנת המשטרה ודיווחה, כי בזמן ששהתה במקום עבודתה, מתנ"ס קרית שמונה, נגנב מתיקה כרטיס האשראי שלה ושל בעלה. עוד סיפרה האישה, כי בוצעו חיובים באמצעות כרטיס האשראי.

עם קבלת התלונה פתחו החוקרים בחקירה לאיתור הנאשם במעשה, ותוך זמן קצר הגיעו אל החשוד לאחר שכבר סיים את קניותיו, כשברשותו רכוש רב שנרכש באמצעות כרטיס האשראי הגנוב, סיגריות, שתייה, טלפון נייד, שעונים, בשמים ומוצרים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה עלה, כי החשוד ביצע 10 רכישות שונות באותו היום, שגנב את כרטיס האשראי בסך כולל של כ-4,000 ש"ח וניסה לבצע שתי רכישות נוספות, אך אלו סורבו.

עוד במהלך החקירה עלה, כי החשוד ביצע עבירה דומה בחודש אוגוסט. החשוד הגיע למרכז בריאות הנפש בקריית שמונה וגנב מתיקה של עובדת הנקיון 100 ש"ח וחפיסת סיגריות.

החשוד, בן 38 תושב קרית שמונה נעצר, נחקר ובהתאם להתפתחויות בחקירה הוארך מעצרו לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בקריית שמונה.

היום (11/2) לאחר חקירה מקצועית הועבר חומר החקירה ללשכת התביעות במשטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של גניבה, הונאה ונסיון הונאה בכרטיס חיוב.

משטרת ישראל פועלת במישור הגלוי והסמוי תוך הפעלה של אמצעים טכנולוגיים במטרה לאתר את העבריינים הפוגעים בביטחונו וברכושו של האזרח במטרה להביאם לדין ובמטרה להבטיח את ביטחונו האישי של הציבור.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח