בריאותמבזקים

טיפול PRP לשיער: כל המידע ומרכזי הטיפול המומלצים בפריסה ארצית

מהו טיפול PRP לשיער? באילו מקרים מתבצע טיפול PRP לשיער? מהם היתרונות של טיפול PRP לשיער? היכן מומלץ לעבור טיפול פלסמה לשיער?

רבים מכירים את המצב המתסכל בו מתחילה נשירת שיער בדרך הבלתי נמנעת להתקרחות. אין מדובר רק בבעיה פיזית אלא בבעיה המביאה לירידה בביטחון העצמי. בעבר, כללו החיפושים אחר הפתרון האידיאלי למניעת נשירת שיער והתקרחות, סוגים שונים של תרופות כגון ספריי מונוקסידיל, פרופסיה או פינסטריד אך תרופות אלו גרמו לתופעות לוואי רבות והפסקת השימוש בהן, הביאה לנשירה חוזרת. כיום, עומדים בפני המבקשים פתרון לנשירת שיער והתקרחות, שיטות מוכחות מדעית כגון טיפולי PRP לשיער (ללא תופעות לוואי) או השתלת שיער (המתבצעת בבית החולים המתקדם ביותר בטורקיה). מחקרים הוכיחו כי טיפול PRP לשיער יעיל לחיזוק שורשי השיער ולעצירת נשירה וכן, מביא לחידוש צמיחתם של זקיקים רדומים , מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפולי PRP עם סניפים בפריסה ארצית ב: אשדוד, באר שבע, ראשון לציון, רמת גן, תל אביב, נס ציונה, ירושלים, קריית מוצקין בצפון.

כל המקרים בהם מומלץ לעבור טיפול PRP לשיער

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מומלץ לעבור טיפול PRP לשיער במקרים בהם קיימים נשירה ודלילות שיער, כאשר מבנה השיער דק, חלש, שבור או כשצמיחתו איטית. בנוסף, מומלץ לעבור טיפול זה כאשר קיימים יובש, שמנוניות, קשקשים או גרד הגורמים לנשירת שיער. טיפול PRP לשיער יעיל גם כטיפול תומך לפני ואחרי הליך השתלת שיער. הטיפול מאפשר לשיער המושתל ולשיער בעל נטייה תורשתית לנשירה (שיער שהיה קיים טרם ההשתלה) להיות חזקים ולמנוע נשירה עתידית ואת הצורך בהשתלה נוספת. הטיפול מתאים הן לגברים והן לנשים הסובלים מנשירה והתקרחות.

כיצד מתבצע טיפול PRP לשיער?

טיפול PRP לשיער, נחשב כיום לאחת הטכניקות המתקדמות ביותר לטיפול בנשירת שיער. הטיפול מבוסס על פלסמה עשירה בטסיות דם המצויה בגופנו. הפלסמה מופקת מדם המטופל ומבודדת באמצעות מכונה חדשנית וצנטריפוגה. טסיות הדם העשירות בפלסמה, המופרדות משאר תאי הדם, מועשרות בחלבונים חיוניים, הורמונים וגורמי צמיחה לשיער המגרים את פעילותם ותפקודם של זקיקי השיער ומעודדים צמיחה מחודשת והמרצת זרימת הדם לקרקפת, עובדה המבטיחה אספקת חמצן טובה יותר והזנה חיונית לזקיקים על מנת ליצור תנאים חדשים לצמיחה מחודשת, לעצירת הנשירה ולעיבוי שורשי השיער. הטיפול מתבצע כאשר דם המטופל נלקח ממנו, מעובד ומוזרק היישר לקרקפת. (טיפול זה ידוע גם כ"טיפול ערפד" או "טיפול פלסמה לשיער").

כל היתרונות של טיפול פלסמה לשיער

טיפול פלסמה לשיער הפך לטיפול המבוקש ביותר בעולם וזאת הודות ליתרונותיו הרבים ביניהם:

-הטיפול הוכח מדעית כעוצר תהליך של נשירת שיער

-טיפול פלסמה לשיער (PRP) מעבה את השיער ומעודד צמיחה מחודשת של שורשי השיער

-הפלסמה הנלקחת מדם המטופל, עשירה בהורמונים, ויטמינים, אינזימים, חלבונים ומלחי ים המוחדרים לאזורים הדלילים בשיער ויוצרים התחדשות של תאים המביאים לחיזוק ולחידוש צמיחת השיער.

-טיפול פלסמה לשיער, משפר את חילוף החומרים ברקמות על ידי זריקה תוך שרירית של פלסמת הדם, מביא לעיבוי זקיקי השיער ולמראה מלא וצפוף יותר.

-טיפול פלסמה לשיער מביא לתוצאות יוצאות דופן ואינו כרוך בתופעות לוואי

-הטיפול נחשב לטיפול הטבעי והמתקדם ביותר במצבי נשירת שיער שאינו מצריך תחזוקה יומיומית כמו בטיפולים אחרים בתחום.

-הנוזל בטיפול הפלסמה, מופק מדם המטופל ולכן אין סכנת אלרגיות או זיהומים.

-לרוב מספיק טיפול אחד עד שלושה טיפולים בכדי לראות תוצאות משמעותיות

-הטיפול משפר את מראה השיער שהופך עבה, חזק, צפוף, רך ומבריק.

-תוצאות ניכרות לעין כבר בחודשים הראשונים מתחילת הטיפול

-עלות ממוצעת לטיפול PRP נע בין 1,200-1,600 ₪ בלבד לטיפול ובסדרה של מספר טיפולים המחיר יורד משמעותית.

טיפול PRP לשיער ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן

רוצים לעצור את נשירת השיער ולמנוע התקרחות? המומחים של רשת אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מביאים לכם את הטיפול החדשני והמתקדם ביותר בעולם לעצירת נשירת שיער ולצמיחתו מחדש במראה עבה, חזק, צפוף, רך ומבריק מתמיד. במרכזי אתר דוקטור חן ברחבי הארץ תוכלו לקבל את כל ההדרכה, הייעוץ והמידע אודות טיפול PRP לשיער ללא תשלום וללא התחייבות. כל הטיפולים במרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן, מבוצעים בהתאמה אישית לכל מטופל על פי מצב נשירת השיער ודלילותו. זה הזמן לקבוע עם המומחים של אתר דוקטור חן ולעשות את הצעד הראשון לראש מלא שיער והמון ביטחון עצמי.

——
המידע בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי בנושא. תוכן הכתבה מטרתו לספק מידע בלבד ובשום מקרה אינו בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.

Back to top button