חדשות הארץמבזקים

ההבטחה על החלת הריבות – נתניהו: "הייתה אי הבנה פנימית"

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון נועדו אמש (רביעי) במשך יותר משעתיים עם ראש הממשלה זאת כחלק ממאבק ראשי הרשויות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון כפי שהבטיח ראש הממשלה בשבוע שעבר בוושינגטון. בפגישה השתתפו רובם הגדול של ראשי הרשויות ביהודה ושומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לראש הממשלה: "אנחנו רואים בך מנהיג לאומי לא פחות ממנחם בגין, אנחנו מצפים שתנקוט בצעד של מנהיגות לאומית כמו מנחם בגין שהחיל ריבונות על רמת הגולן בניגוד לעמדת ארה"ב וזה אף הוביל לביטול ההסכם הבטחוני בין ארה"ב לישראל. בסופו של דבר עברו שנים, הגולן פורח, וגם ארה"ב הכירה בו לאחר כמה שנים. אתה מנהיג בקנה מידה של בגין אנחנו מבקשים שתפעל כמו בגין כפי שבגין החל ביום אחד בחוק העלה לוועדת שרים לחקיקה והעלה בכנסת".

דגן הוסיף ואמר לנתניהו כי "ממשל ארה"ב, מה שעשו לך, זה כמו להעלות אותך לראש האימפייר סטייט בילדינג, נתנה לך להגיע לראש המגדל, להגיע לוושינגטון, להופיע בהצהרה חגיגית ובינלאומית מול כל העולם וזרקה אותך מהמגדל עם עצירת מימוש ההבטחה. הדבר הזה כואב לנו משום שאנחנו אוהבים אותך. מבקשים ממך לעמוד על שלך, לגלות מנהיגות, להחיל ריבונות על כל יהודה ושומרון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. צילום: רועי חדי

נתניהו ענה לדגן ולשאר ראשי הרשויות: "חייבים לנצח בבחירות, הייתה אי הבנה פנימית. צריך לעבוד לפתור ולהגיע להבנה עם ארה"ב

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אמר בסיום הפגישה: "נפגשנו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמענו את דבריו והבענו את תמיכתנו בו. ראשי הרשויות ביקשו מראש הממשלה, לעשות את כל המאמצים להחלת הריבונות הישראלית עוד לפני הבחירות. סוכם, כי יימשך הקשר השוטף ועדכון בהתקדמות המאמצים, בימים הקרובים".

Back to top button