מבזקיםתנועה ותחבורה

מבצע פיטר: המסע אחר בובת הארנב האהוב ברכבת

שלי בת השבע איבדה את פיטר, בובת הארנב האהוב ברכבת, צוותי הרכבת התגייסו לאיתור האבידה ובתום מבצע מתואם השיבו אותה לילדה

צוותי רכבת ישראל ועובדי מחלקת האבידות ברכבת רגילים לאתר מידי יום מאות אבידות ולהחזירן לבעליהן, אך את האבידה המיוחדת שהשיבו אתמול לא ישכחו ברכבת זמן רב.

אתמול (שלישי) נסעה שלי סלע בת ה-7 עם אביה ברכבת מתחנת מודיעין לתל אביב, וכשירדה מהרכבת גילתה כי השאירה בקרון את התיק עימו נסעה ובו חפצים רבים והארנב האהוב שלה- פיטר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אימה של שלי לא התבלבלה, ומיד יצרה קשר עם אלון קדם, עובד אגף הלוגיסטיקה ברכבת ישראל, הגר בשכנות למשפחתה של שלי. האימא הסבירה לקדם על המקרה ועל אהבתה הגדולה של שלי לארנב שאבד.

אלון הבין מיד את האירוע, יצר קשר עם פיקוד הרכבות הארצי, וזה איתר את הרכבת המדוברת ויצר קשר עם פקח הרכבת, אייל זיני, אשר התחיל בסריקות, איתר את התיק והעבירו למחלקת האבידות הממוקמת בתחנת ת"א סבידור מרכז, שם קלט אותו אישית איציק שטרית, מנהל המחלקה.

כעבור זמן קצר, הגיעה שלי עם אימה, התרגשה לקבל חזרה את האבידה, וחיבקה את פיטר הארנב.

צילום: רכבת ישראל

"מיד שפנתה אלי האמא", מספר אלון קדם, "הדבר נגע לליבי ופניתי לפיקוד הארצי לטובת איתור הרכבת והפקח אייל זיני שמצא את התיק בקרון ודאג להעבירו לאיציק שטרית ממחלקת האבידות בסבידור תוך זמן קצר."

אייל זיני, פקח הרכבת שאיתר את האבידה אמר בסיום האירוע: "שמחתי לעזור לילדה החמודה שריגשה אותי באהבתה לארנב. גם אני איבדתי חפץ אהוב כילד, לכן אני מבין לליבה, הלוואי והיה מישהו שיחזיר לי את מה שאיבדתי כשהייתי ילד."

"אני ועובדי מחלקת האבידות המסורים משיבים מידי יום מאות אבידות לנוסעי הרכבת", מספר איציק שטרית, מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, "אך זוהי ללא ספק אחת האבידות שהכי התרגשתי להחזיר."

ברכבת מזכירים כי "במידה ואבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נפעל מיד ונעשה כל שביכולתנו להשיב את האבדה."

Back to top button