חדשות הארץמבזקים

פעוט חולץ מרכב לאחר שננעל לעיני אימו: "מאוד נלחצתי מהסיטואציה"

הבוקר (רביעי) בשעה 8:33 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו ברחוב ה' באייר בתל אביב.

יונתן בישינסקי, מנהל סניף תל אביב, שרון עובד ואורי היימן, כונני צוות צפון תל אביב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם פתחו את הרכב וחילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

יונתן סיפר את שאירע: "קיבלתי את הקריאה ויצאתי מיד לכתובת. בדרך יצרתי קשר עם האמא, הרגעתי אותה ועדכנתי אותה שאנחנו מספר כוננים בדרך. כשהגעתי לרכב הנעול שרון ואורי היו במקום והתחילו בפעולות הפתיחה. לאחר מכן הגיעו כוחות נוספים של משטרה, כיבוי ורפואת חירום והם המתינו שנבצע פתיחה נקייה של הרכב. הפתיחה דרשה מעט מאמץ בגלל סוג נעילת הרכב אבל בעבודה משותפת צלחנו את המשימה, פתחנו את הרכב והוצאנו את הילד לידי אמו הנרגשת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם הפעוט סיפרה לנו: "זה קרה ממש ברגע אחד. הדלת נסגרה לשנייה והרכב ננעל כשהקטן שלי נעול בפנים. האמת שמאוד נלחצתי מהסיטואציה. עוברים ושבים צלצלו לידידים וממש אחרי דקה צלצל אליי יונתן היקר, הרגיע אותי ועדכן שהם בדרך. הם באו במהירות ובעבודת צוות יעילה פתחו את הרכב. אין לי מספיק מילים להודות ליונתן, לאורי ולשרון, ובכלל לכל הארגון הזה. תודה לא מספיקה במקרה הזה. הדרך הרגועה והביטחון שהם השרו עלינו בכל הסיטואציה היו כל כך מהותיים. מזל ענק שיש אנשים טובים כמוכם בעולם. לא מנסה לחשוב על מה היה יכול לקרות לולא זה. מההתחלה ידעתי שיהיה בסדר בזכותכם".

בידידים שבים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילד ברכב סגור אף לא לרגע קצר.

צילום: ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים סיוע בדרכים
Back to top button