מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90

לפני זמן קצר (רביעי) הותר לפרסום כי האישה בת ה-27 שנהרגה הבוקר בכביש 90 סמוך ליישוב ארגמן היא רעות שורץ תושבת מעלה אפרים.

התאונה הקטלנית התרחשה בסביבות השעה 09:00 כאשר רעות ז"ל נהגה ברכבה הפרטי והתנגשה במשאית. צוותי חילוץ והצלה של שירותי הכבאות ממחוז יו"ש שהגיעו לזירת התאונה מצאו את הרכב הפרטי כשהוא מעוך לגמרי ורעות לכודה בתוכו. הכוחות פעלו במקום ולאחר שחולצה מהרכב היא הועברה לידי כוחות מד"א.

פאראמדיקים של מד"א ביצעו בה בדיקות רפואית ומשנמצאה ללא סימני חיים, הם נאלצו לקבוע את מותה במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק אסף חן וחובש רפואת חירום במד"א שי שדה, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, בתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה בשנות ה20 שהייתה לבדה ברכב. בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה"ל, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה נסער מאוד, קיבל טיפול רפואי במקום".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צוותי זק"א נקראו למקום התאונה בכדי לטפל באיסוף הממצאים בגופה.

שלמה זערור מתנדב זק״א מחוז ש״י שטיפל בזירה, אמר: ״מדובר בתאונה קשה ומזעזעת עם מעורבות רכב פרטי ומשאית, כשהגעתי למקום ראיתי מראות קשים מאוד הרכב הפרטי היה מתחת למשאית כשהוא מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות. לוחמי האש חילצו מתוך הרכב אישה בת 27 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעות קשות מאוד. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים במשך מספר שעות בזירה הקשה. גופת ההרוגה הועברה למכון אבו כביר להמשך הזיהוי והבאתה לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום."

ראובן ראובן מתנדב זק״א שטיפל בזירה: "בעיניים דומעות ובלב כואב טיפלנו הבוקר באישה צעירה אם לילדים קטנים שנהרגה בתאונה המזעזעת. קשה לחשוב שרק מתחילת שנת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א בלמעלה מ-18 הרוגים כתוצאה מתאונות דרכים, שמרו על כללי הבטיחות כי מחכים לכם בבית."

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

רעות ז"ל, אם לשלושה ילדים קטנים ובתו של של סא"ל (במיל') הרב גבי אלמשעלי, לשעבר ראש ענף איתור נעדרים בצה"ל.

רעות שורץ ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

מהמועצה המקומית מעלה אפרים נמסר: "אנו מודיעים בצער רב ובכאב עמוק על מותה בטרם עת של רעות שוורץ ז"ל, תושבת הישוב. משפחת מעלה אפרים והמועצה המקומית מחבקים ומחזקים את המשפחה. על מועד הלוויה והשבעה תצא הודעה נפרדת."

מעמותת תימורה נמסר כי "העמותה מרכינה ראש עם מותה הפתאומי של רעות שוורץ ז"ל. רעות היתה מצוות המורים המקצועי של פנימיית 'מחול' לנערות בסיכון, ממפעלי הדגל של עמותת תימורה. כמו כל אנשי הצוות, גם רעות נתנה את כל הלב שלה לבנות ואפילו הזמינה אותן לביתה ללמוד ולהתכונן לבגרות באווירה הכי נעימה ומשפחתית שיש. צוות ובנות מחול וכל צוות העמותה אבלים, כואבים ומשתתפים בצער המשפחה. שלא נוסיף לדאבה עוד."

מסע הלוויה ייצא בשעה 21:30 משדמות מחולה אל בית העלמין הסמוך.

ת.נ.צ.ב.ה

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
Back to top button