מבזקיםפוליטי / מדיני

כסיף: "תכנית טראמפיהו היא לא תכנית שלום אלא תכנית מלחמה"

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת הגיב לפני זמן קצר (שלישי) לתכנית טראמפ נתניהו ואמר כי "תכנית טראמפיהו היא לא תכנית שלום אלא תכנית מלחמה"

לדבריו, מדובר "בתכנית להנצחת הכיבוש והסדרת האפרטהייד. ההתעלמות מהפלסטינים והדרתם מגיבוש "התכנית" מעידה על כך מלכתחילה. לא האינטרס הישראלי ובטח לא הפלסטיני באים בה לידי ביטוי, אלא אינטרסים של מתנחלים משיחיים ומנהיגי מדינות מושחתים".

עוד הוסיף כי "ההתייחסות לירושלים כ"מאוחדת ומשוחררת תחת ישראל", סיפוח ההתנחלויות – כולן בלתי חוקיות – ויצירת בנטוסטנים פלסטינים, למעשה גם כן תחת שליטה ישראלית, יהפוך את האפרטהייד בשטחים הכבושים למוטבע רשמית בחוק הישראלי. מדובר בפיגוע בכל תכנית שלום צודקת ואמיתית ובמתכון לשפיכות דמים נוראה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. עופר כסיף זהו אדם בוגד חסר ערכים ומוסר מינימליים צריך להעיף אותו מכנסת ישראל ויפה שעה אחת קודם בלתי נסבל מסריח משיתוף פעולה עם הגרועים שבאוייבנו איפה היועץ המשפטי מה קרה נרדמת בשמירה…..

  2. אני הייתי חותם בשתי ידיים על התגובה של כסיף אם הייתי חי באטלנטיס בה מנת המשכל של כל אזרח היה 120 והאויבים מאוטונומית טטיס היו מסתובבים לבושים בטוגה, עושים מדיטציה וזורקים עלינו קוקוסים בחיוך.

Back to top button