מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ לוי אבקסיס: טוב שנחסך מאיתנו קרנבל ותיאטרון האבסורד הזה

יו"ר גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס התייחסה הבוקר (שלישי) בישיבת הסיעה של "העבודה-גשר-מרצ" בכיכר אגרנט בירושלים, מול בית המשפט העליון לתכנית המאה שתוצג הערב על ידי הנשיא טראמפ ואמרה כי "כאשר תגיע תכנית מדינית לשולחני – אלמד ואבחן אותה לעומק כשביטחון ישראל לנגד עיניי, גשר שומרת על עצמאותה בכל הנושאים, כמו גם במדיני".

בעניין החלטת נתניהו להסיר את בקשת החסינות אמרה כי "טוב עשה ראש הממשלה שחזר בו מבקשת החסינות, בוודאי כאשר אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכת בחירות שלישית, שנדמה שגם הפעם הזו אנחנו דנים אך ורק בנושא החסינות וכאילו הבעיות של האזרחים, של הקשישים, של הנכים, של הילדים, של הזוגות הצעירים – רק מפריעים לדבר החשוב ביותר בעיניי הפוליטיקאים וזה נושא החסינות. טוב שנחסך מאיתנו בימים הגורליים האלו לגורל המדינה והאזרחים, דיונים, קרנבל ותיאטרון האבסורד הזה. אולי הגיע הזמן שעכשיו, משנושא החסינות ירד מהפרק, להתפנות לדברים האמיתיים. לבדוק מה כל מועמד וכל רשימה מציעה לריבון האמיתי – הציבור."

צילום: דוברות העבודה-גשר-מרצ

על תוכנית המאה אמרה לוי אבקסיס: "אני מאמינה שכל אזרח במדינת ישראל רוצה שלום. במסורת ובתרבות שלנו בישראל מברכים "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל". כולם רוצים שלום, השאלה היא בניואנסים, בפרטי התוכניות. כמו שהבטחנו, כל מפלגה תשמור על עצמאותה. כאשר תגיע תכנית מדינית לשולחננו, אני מבטיחה שאבחן אותה לעומקה, אלמד אותה ואקבל החלטה הטובה ביותר שביטחון ישראל לנגד עיניי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות העבודה-גשר-מרצ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח