מבזקיםספורט

עפר שלח על קובי בראיינט: פרשת חייו היא סיפור מרתק

ח"כ עפר שלח ממפלגת כחול לבן ומי שישמש בעבר כפרשן ספורט התייחס למותו הטראגי של שחקן הכדורסל האגדי של ה-NBA – קובי בראיינט וכתב בעמוד הפייסבוק שלו פוסט מרגש. "שני דברים שלמדנו מקובי בראיינט"

"הסיפור הטראגי באמת של אתמול הוא מותן של שתי ילדות, ובהן בתו של קובי" פתח ח"כ שלח את הפוסט שלו, "קובי בראיינט מת צעיר מדי, אבל לא לפני שהגשים משהו אפילו יותר גדול מלקחת 5 אליפויות ולקלוע יותר מ-30 אלף נקודות בקריירה: הוא היה קובי בראיינט שלם, אדם במלואו. פרשְת חייו היא סיפור מרתק, עם כמה לקחים שנוגעים לחיי כל אחד מאיתנו. אתה יכול לעצב את דרכך, גם כשכולם רוצים שתהיה מישהו אחר".

"קובי הגיע ל-nba בגיל 18, כשעל כתפיו משא כפול: הוא היה המועמד החדש להיות "מייקל ג׳ורדן הבא". הליגה, תחתְ הצל של "מה יהיה אחרי מייקל", אפילו ביימה טקס מגושם של העברת לפיד מג׳ורדן לקובי במשחק האולסטאר הראשון שלו. בה בעת הוא היה לבא בתור שלא יהיה מייקל ג׳ורדן, כי אין ולא יהיה עוד מייקל ג׳ורדן.
אחרים שהיו באותו מצב (גרנט היל, וינס קרטר), לא מצאו את עצמם תחת הלחץ. קובי התמודד איתו שנים, ואז החליט להיות קובי בראיינט הראשון. הוא ידע שלא היה פופולרי כמו מייקל, שאף אחד לא יקרא לו אלוהים ושלכל הישג שלו יצמידו כוכבית. אז הוא בחר להיות קובי, בדרך פתלתלה ורצופת מהמורות, והצליח בכך מעל למשוער." כתב שלח והוסיף, "זה לא פשוט להיות עצמך כשכל העולם, תעשיה של מיליארדים ותקשורת רעבה בוחנים אותך כל הזמן בסרגל שיצר מישהו אחר. זה מצריך נחישות, אינטליגנציה, יכולת עמידה – ולקובי היה את כל אלה בכמויות. אתה יכול להשתנות, לכפר, לתקן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קובי בראיינט

שלח הוסיף כי "גם אחרי שלוש אליפויות ועשרות אלפי נקודות, קובי היה נערץ אבל לא אהוב. הוא היה הנבל שפירק את הקבוצה הגדולה עם שאקיל, האגואיסט שלא רואה אף אחד ממטר, וכמובן האשם בפרשיה ההיא בקולורדו, שבמקרה הפחות היה סיפור מכוער מאוד ובמקרה הגרוע משהו חמור בהרבה, שממנו ניצל רק כי הוא מפורסם ועשיר."

"בחלק השני של הקריירה שלו, ובמיוחד לאחריה, קובי השתנה – בלי לאבד דבר מהנחישות ויכולת ההקרבה יוצאות הדופן שעשו אותו מה שהוא" כתב שלח והוסיף כי "הוא נשאר אגואיסט לא קטן ואדם שהדרייב שלו גרם לו לא פעם לדרוס אחרים (ממש כמו ג׳ורדן, אגב), אבל בצד זה גילה נדיבות, פתיחות ורהיטות שאי אפשר היה שלא לכבד,ובסוף גם לאהוב. בשנים האחרונות הוא היה שגריר של המשחק יותר אולי מכל שחקן פעיל."

קובי בראיינט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח