מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: רצח את הקב"ט בהר חומה בגלל נביחות הכלבה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ראובן אליעזר ולר, בן 32 תושב ירושלים בגין רצח עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים של משמר בתי המשפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלית שוהם ועו״ד בני ליבסקינד מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), החל משנת 2018 נהג הנאשם להטריד את המנוח ומשפחתו. הנאשם נהג לצלצל ארוכות בפעמון דלת דירת המנוח וטען בפני המנוח ומשפחתו כי כלבתם נובחת והדבר מפריע לו. בנוסף נהג הנאשם לאיים על המנוח ומשפחתו באיומים שונים לפיהם ישרוף את ביתם, וכי "יקרה להם משהו לא טוב". המנוח ואשתו ניסו לפייס את הנאשם, ואף הציעו לו כי יסייע להם עם הכלבה. בהמשך הגיע הנאשם מספר פעמים לפתח דירת המנוח ודפק בדלת על מנת להתלונן שוב על הכלבה, איים על המנוח, על אשתו ועל ילדיו כי ישרוף את ביתם ויהפוך את חייהם לגיהינום.

במרץ 2019 הפיץ בשכונת הר חומה, סמוך למקום מגוריו, דף ובו הכיתוב "שמעתם כלב נובח" "אלו הבעלים" "בושה עליהם!!" בצירוף תמונותיהם של המנוח ואשתו, אותם צילם מספר ימים קודם לכן לאחר שארב להם בחניית הבית. לאחר שלא פסקו ההטרדות מצד הנאשם הגישה אשתו של המנוח תלונה במשטרה נגד הנאשם, אשר המשיך לתלות את הדף בכל רחבי השכונה ואף פרסם בפייסבוק וביוטיוב סרטונים שכותרתם "צער בעלי חיים- משפחת סער".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר ימים לאחר מכן, מסרו המנוח ורעייתו את הכלבה שברשותם לאחר, והכל על מנת להפיס את דעתו של הנאשם, בסברם כי כך יפסיק הנאשם להטרידם. ביום 23.12.19, ערב חנוכה הגיע הנאשם לפתח הדירה מספר פעמים. בהזדמנות אחת, בעת שהמנוח פתח את דלת הדירה, איים עליו הנאשם כי "ירצח אותו, יהרוג אותו ויגרום לו למות ברעב". אשתו שעמדה אותה עת במטבח שאלה את הנאשם לדבריו, וזה חזר עליהם. אשתו של המנוח הורתה לנאשם ללכת ואמרה כי תזמין משטרה למקום. הנאשם עזב את המקום ולאחר כמה שעות הגיע שוב לדירה וחזר על איומיו בפני המנוח.

ביום 25.12.19 בסביבות שעה 13:20, לאחר שהנאשם ראה את מכונית המנוח בחניה ווידא כי המנוח נמצא בביתו, הצטייד הנאשם בסכין ממטבחו ויצא מדירתו לכיוון דירת המנוח במטרה להמיתו. הנאשם דפק על דלת דירת המנוח. כאשר פתח המנוח את הדלת, התנפל עליו הנאשם ללא אומר, והחל לדקור אותו באמצעות הסכין בפלג גופו העליון. המנוח צלצל מספר פעמים בפעמון דלת דירת השכנים כדי לנסות ולהשיג עזרה, אולם הנאשם המשיך לדקרו עד שהתמוטט שותת דם. הנאשם המשיך לדקור את הנאשם ולבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו של המנוח.

המנוח פונה לבית החולים כשהסכין נעוצה בצווארו, כשהוא ללא דופק וללא נשימה אולם כל מאמצי הרופאים להחיות אותו עלו בתוהו, והמנוח נפטר מפצעיו.

עמוס סער ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button