חדשות חוץמבזקיםספורט

כוכב ה-NBA לשעבר קובי ברייאנט נהרג בהתרסקות מסוק בקליפורניה

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים הערב (ראשון) כי כוכב ה-NBA לשעבר קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק. על פי הדיווחים הכוכב טס במסוק הפרטי שלו יחד עם עוד ארבעה בני אדם כשלפתע, מסיבה שאינה ברורה פרצה שריפה. מערכת החירום נכנסה לפעולה אך המסוק החל לצלול אל הקרקע והתרסק. כל יושבי המסוק נהרגו.

שידור חי מזירת ההתרסקות

התאונה התרחשה באזור קלאבסס בלוס אנג'לס. אשתו, וונסה שבדרך כלל נמצאת איתו לא הייתה על המסוק. יחד עם שחקן הכדורסל האגדי, בן ה-41 נהרגה גם בתו הבכורה ג'יאנה בת ה-13 הידועה בכינויה "ג'יג'י".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עדי ראייה סיפרו לאתר הרכילות האמריקאי TMZ כי הם שמעו את המנוע של המסוק מקרטע לפני שהוא התרסק. סיבת ההתרסקות נמצאת כרגע בחקירה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למותו של השחקן וכתב בעמוד הטוויטר שלו, "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארה״ב, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם.
קובי בריאנט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום".

יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס למותו של השחקן וכתב בטוויטר: "כאב גדול על מותו הטראגי של קובי בראיינט, משחקני הכדורסל הגדולים ביותר בכל הזמנים. תודה על שנים ארוכות של כדורסל מעולם אחר. אוהדי הכדורסל ואני ביניהם לעולם לא נשכח אותך."

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ אף הוא בטוויטר שלו וכתב: "הדיווחים על מותו של קובי בראיינט שחקן הכדורסל הגדול ושלושה נוספים שנהרגו בהתרסקות מסוק בקליפורניה. אלה חדשות נוראיות!"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח