מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: החליט לבצע "נסיעת מבחן" ברכב והרג את ציפי רימל ובתה

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד טארק כרד בן 19 מהכפר עקב בגין המתה בקלות דעת ועבירות נוספות שגרמו למותן של אם ובתה ולפציעה של נוסעים נוספים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רחל אהרוני-זאבי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), בתאריך 1.12.19 בסביבות השעה 00:05, נהג הנאשם ברכבו, מקלנדיה לכיוון צומת עטרות, ומשם בכביש 45 לכיוון מערב כשהוא נוסע בנתיב האמצעי מתוך 3 נתיבים בכיוון נסיעתו. מאז קיבל הנאשם את רישיון הנהיגה שלו ועד לתאונה נהג הנאשם ברכב בעל תיבת הילוכים ידנית פעמים ספורות בלבד וניסיון הנהיגה שלו ברכב מסוג זה היה דל מאוד.

נוכח העובדה שרכש את הרכב מספר ימים מועט לפני כן, החליט הנאשם לבצע "נסיעת מבחן" ברכב, כדי לבדוק כיצד הרכב מגיב במהירות נסיעה גבוהה. במהלך הנסיעה הגביר את מהירות נסיעתו בדרך עד כדי מהירות של כ-170 קמ"ש. עם התקרבו לצומת היה שדה הראיה של הנאשם פתוח והרמזורים המוצבים בצומת הראו אור אדום. באותה עת עמדו בצומת ברמזור אדום מספר כלי רכב נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם, אשר הבחין ברמזור האדום והיה מודע למהירות נסיעתו כחלק מנסיעת המבחן, לא האט את מהירות נסיעתו וכ-40 מטרים מקו העצירה של הצומת פגע עם חזית הרכב בחלק האחורי של הרכב של משפחת רימל ופגע בהמשך ברכבים נוספים. כתוצאה מהפגיעה, הסתבסב הרכב של משפחת רימל ופגע ברכב נוסף, כאשר מעוצמת המכה הועף גם הוא קדימה לעבר הצומת למרחק של כ-35 מטרים.

כתוצאה מהתאונה נהרגו במקום ציפורה רימל ז"ל ובתה התינוקת בת שלושה שבועות, נועם רחל רימל ז"ל. אב המשפחה, אפרים רימל, נפצע קשה ובנו עדיין מאושפז במצב אנוש בבית החולים, שלושה נוסעים שנסעו ברכבים אחרים נפצעו קל.

ציפי ואפרים רימל עם בתם נועם רחל. צילום: באדיבות המשפחה

במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם בקלות דעת, תוך שהוא נוטל סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת מותם ופציעתם של עוברי הדרך, למותן של ציפורה רימל ז"ל ושל נועם רחל ז"ל. בנוסף חבל הנאשם חבלה חמורה שלא כדין באפרים ובאיתי רימל וגרם לפציעתם של שלושה נוספים. כמו כן, נהג הנאשם במהירות בלתי סבירה, נהג ברכב ללא ביטוח וגרם נזק לרכוש.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים בו מצוי הנאשם כיום, בין היתר מעצר בית מלא ופסילת רישיון הנהיגה שלו, עד לתום ההליכים נגדו.

עו"ד רחל אהרוני-זאבי כתבה בבקשה להארכת התנאים המגבילים כי הנאשם החליט לבצע "נסיעת מבחן" ברכב, נהג ברכב במהירות מופרזת מעל המותר, מהירות של כ-170 קמ"ש, שעט לעבר רמזור אדום בו עמדו באותה עת מספר רכבים, מבלי להאט, והתנגש בעוצמה ברכב הרנו של משפחת רימל וברכב נוסף. כתוצאה מכך, רכב הרנו הסתבסב ופגע גם הוא ברכב נוסף.

צילום: זק"א
צילום: זק"א
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח