מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש מועצת גוש עציון לנתניהו: תניח להיסטריה ותעשה היסטוריה!

"אנחנו עומדים ומשתהים אל מול השיח ההזוי מבית מדרשם של מנהיגי כחול לבן" אמר לפני זמן קצר (שלישי) ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן שהגיב לדברי בני גנץ שאמר "‏ביבי. קודם נדון בחסינות. אחר כך ננהל את החלת הריבונות".

נאמן שאל: "האומנם ריבונות העם על ארצו עליה חלמנו 2,000 שנה עומדת על אותו משקל של דיוני החסינות? אתם אמיתיים?! אלו סדרי העדיפויות שלכם? לא עוד מחלוקת אידיאולוגית, לא עוד "הסתבכות" מדינית, לא עוד חיפוש הפרטנרים בצד השני – כל זה לא רלוונטי יותר, רק החסינות בראש מעיינכם."

"אני פונה בשעה זו לראש הממשלה בקריאה נרגשת" אמר נאמן והוסיף, "תרומם אותנו ואת המדינה כולה מעל השיח הרדוד והלא רלוונטי שמנהל השמאל על דיוני החסינות, לסוגיות האמת שבהם האומה עסוקה. תכנס את הממשלה ברשותך ותקבלו החלטה מהחשובות שהיו בתולדות המדינה – תקבע את הגבול המזרחי שלנו אחת ולתמיד, תספח את בקעת הירדן כבר ביום ראשון הקרוב ותצא למערכה על המשך שלטון הימין מהמקום הזה. וביום שלישי, כאשר הנושא יעלה להצבעה במליאת הכנסת, אנחנו אזרחי ישראל נספור טוב טוב כל אצבע שלא תתרומם בעד הריבונות על בקעת הירדן. שיחפשו אותנו אחר כך בשני למרץ. תניח להיסטריה שלהם ותעשה היסטוריה!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מועצת יש"ע

תגובה אחת

Back to top button