מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שדד רכב ברחובות, נמלט, פגע בניידת משטרה ופצע 3 שוטרים

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד סעיד אלנבארי (39) מלוד בגין שוד, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הפרת צו פיקוח ונהיגה בשכרות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שגיא שגב מפרקליטות מחוז מרכז, ביום 12.1.20 בשעה 15:45, נהגה המתלוננת ברכבה בחניית בית החולים "קפלן" ברחובות. אלנבארי פתח את דלת הנוסע, נכנס לרכב ואמר לה "סעי סעי או שאני הורג אותך, קחי אותי לרמלה אני בורח ממישהו". המתלוננת, אשר פחדה מאלנבארי, החלה לנסוע בכביש 40 לכיוון צפון. במהלך הנסיעה, הורה לה אלנבארי "סעי סעי", הכה אותה עם ידו בכתפה הימנית וביצע תנועה מאיימת כלפי המתלוננת, הנחזית כאילו הוא אוחז דבר מה בידו. בהגיעה לצומת הכניסה לרחובות, עצרה המתלוננת את הרכב ברמזור אדום, ונמלטה מהרכב. בתגובה, עבר אלנבארי למושב הנהג והחל בנסיעה בכביש לכיוון צפון.

המתלוננת הזעיקה את המשטרה. בהגיעו לצומת לוד מרכז, מספר שוטרים שהיו במקום רצו לכיוונו. משהבחין אלנבארי באחד השוטרים, החל בנסיעה וסטה בפתאומיות עם הרכב ימינה לכיוון שול ימין, השוטר נאלץ לקפוץ הצידה על מנת להימנע מפגיעת הרכב בו. אלנבארי המשיך בנסיעה פרועה במהירות מופרזת בשול ופגע ברכב שעמד בפקק, המשיך בנסיעה פרועה ופגע בשוטר נוסף, סטה עם הרכב בחזרה לכיוון נתיב ימין והתנגש בעוצמה רבה ברכב נוסף, ולאחר מכן פגע בשוטרת נוספת אשר עמדה בסמוך. כתוצאה מההתנגשות הוטח הרכב קדימה ופגע בניידת ובעוד שלוש מכוניות אשר עמדו בצומת. כתוצאה ממעשיו של אלנבארי נגרמו לשלושה שוטרים שברים שונים, בין היתר שבר באגן, במפרק וברגליים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

המעשים בוצעו לאחר שאלנבארי צרך אלכוהול בניגוד לצו פיקוח על עברייני מין שהוטל עליו וכולל איסור צריכת אלכוהול.

עו"ד שגיא שגב כתב בבקשת המעצר: "נסיבות האירוע מלמדות על מסוכנתו הרבה של המשיב, אשר נכנס לרכבה של המתלוננת ודרש ממנה באיומים להבריח אותו מהמקום, ולאחר שנמלטה מהרכב המשיך בנסיעה פרועה, התעלם ממחסום משטרתי ופגע בשני שוטרים אשר עמדו במחסום וגרם להם ולאדם נוסף שברים בגופם. צפייה בסרטון האירוע מלמדת כי אך בנס לא קופחו חיי אדם עקב התנהגותו שלוחת הרסן של המשיב".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

  1. להרוס את הבית שבו צמח , להגלות את משפחתו ; ולאחר משפטו , לכלוא אותו בתנאים הכי קשים שאפשר .

Back to top button