מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו לאנשי השב"כ: מאות ישראלים ניצלו בזכות הפעילות שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר (שני) בטקס פרסי ראש הממשלה למבצעים פורצי דרך של השב"כ. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה לאנשי השב"כ והתייחס לאתגרים ובהם האיום האיראני.

"מאות ישראלים ניצלו בזכות הפעילות שלכם ואני מודה לכם על כך" פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו והוסיף, "מספר התיירים הנכנסים לישראל בשנים האחרונות עלה ב-50%. אלמלא הפעילות שלכם, זה לא היה קורה. זאת אינדיקציה לתחושת הביטחון. אתם דואגים גם לחיים עצמם וגם לאיכות החיים של אזרחי ישראל ושל כל מי שמבקר במדינה שלנו. זהו הישג גדול מאוד שמחייב מאמץ משולב של הלב והשכל."

"אני יכול לספור על כף היד את מספר המדינות שלא רוצות שיתוף פעולה איתנו. אנחנו במגעים עם מדינות שונות שפעם כלל לא היינו חולמים שישתפו איתנו פעולה, אבל רבות מהן היום עושות זאת. כולם רוצים את שיתוף הפעולה עם המודיעין הישראלי. אנחנו בפריחה מדינית, כלכלית, מבצעית וצבאית שאין לה תקדים" ציין נתניהו והדגיש כי "בסוף היעד הגדול זה להתגבר על האיום האיראני – שהוא גם איום קונבנציונאלי, גם איום גרעיני וגם איום של טרור – להתגבר עליו כפי שהתגברנו על האיום הגדול של הפן-ערביזם. אנחנו יכולים לעשות זאת, הוכחנו זאת. הנחישות שלנו להיאבק על עתידנו ולמגר את אויבינו חייבת להיות הרבה יותר חזקה משלהם. עלו והצליחו, תודה רבה לכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן אמר בטקס כי "השנה החולפת הייתה שנה גדושה באתגרים ביטחוניים בכל הזירות בהן אנו פועלים. ‏סיכלנו במהלכה למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי. סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות. בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו."

ארגמן ציין כי "מתוך כלל העשייה, מכלל ההישגים, היינו צריכים לבחור את אלה הראויים לציון מיוחד. והבחירה לא הייתה קלה. העשייה המיוחדת עליה אתם זוכים בהוקרה היום, לא הייתה יכולה לקרות, ללא הנחישות והשאיפה למצויינות הטבועות בכם. המצויינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות. היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך." גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול."

2 תגובות

  1. כל הכבוד לאנשי שירות הביטחון של מדינת ישראל , על התרומה הגדולה והחשובה , לביטחון אזרחי מדינת ישראל ; ולמדינת ישראל .

  2. ביבי יפרש.זמנך עבר.בנט בלעת את הלשון?אמרת שבלונים דינם כרקטות יפרש.תמשיכו לתת לחמאס ואנחנו נאכל אותה.יהי רצון שישגרו טילים לעבר מקום מושבכם וחלילה שינוטרלו לפני ללא פגע ואז תרגישו מה שתושבי הדרום מרגישים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח