מבזקיםתאונות דרכים

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית ליד יבנה

לפני זמן קצר (שני) הותר לפרסום כי ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה אתמול בלילה בכביש 4 סמוך ליבנה הם אבי מיכאלי בן ה-55 ואמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81.

אבי מיכאלי ואמו רוסיקו שימשלשווילי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

הדיווח על התאונה הקטלנית התקבל אמש במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 23:20 כשנמסר על רכב שהתנגש בגדר בטיחות מבטון בכביש 4 לצפון סמוך למחלף יבנה והתהפך.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו את רוסיקו שוכב לצד הרכב המעוך כשהיא ללא הכרה ולאחר ניסיונות החייאה בשטח נקבע מותה. בנה אבי שנמצא לכוד שמושב הנהג היה אף הוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית אולם לאחר שחולץ על ידי צוותי הכיבוי לא נותר לפראמדיקים של מד"א אלא לקבוע גם את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ארגון הצלה

פאראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אישה, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה , נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יוסי לנדאו קמבץ זק״א לכיש, שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. גבר ואישה שנסעו ברכב פרטי ככה"נ איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, אישה שכבה על הכביש סמוך לרכב ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובתוך הרכב היה לכוד גבר שחולץ ע״י לוחמי האש כשהוא ללא הכרה עם פגיעות קשות מאוד, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק״א לכיש טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה.

אבי ואמו היו בדרכם חזרה מאירוע משפחתי. בשלב מסוים אבי שנהג ברכב איבד שליטה, ומסיבה שאינה ברורה התנגש במעקה הבטון בעוצמה. כתוצאה מעוצמת הפגיעה הרכב התהפך. אבי הותיר אישה ושני ילדים בני 16 ו-26.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח