מבזקיםתאונות דרכים

נהג מונית בן 65 נהרג בהתהפכות רכב בכביש 20 סמוך למחלף השלום

הלילה (שני) סמוך לשעה בשעה 04:30 הוזעקו צוותי מד"א, כב"ה ומשטרת ישראל לכביש 20 (איילון) לדרום, בעקבות דיווח על רכב שהתהפך מתחת למחלף השלום לכיוון מחלף לה גווארדיה.

צוותי כיבוי חילצו מהרכב גבר כבן 65 שהיה לכוד בתוכו כשהוא מחוסר הכרה והעבירו אותו לטיפול של כוחות מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו בדיקות רפואיות ולאחר שנמצא עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א טום גרישין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשול הכביש מתחת למחלף רכב הפוך ובתוכו גבר כבן 65 לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יששכר וייס תיעוד מבצעי מד"א
צילום: יששכר וייס תיעוד מבצעי מד"א

מתנדבי זק"א תל אביב פעלו בזירה ודאגו לכבוד המת ואיסוף הממצאים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

יחיאל גולדמן קמב"צ זק"א ת"א שטיפל בזירה סיפר: "הזירה הייתה קשה מאוד. נהג המונית איבד שליטה עם רכבו, התהפך ונהרג במקום. מתנדבי זק"א ת"א טיפלו בגופת ההרוג ואיסוף הממצאים בזירה. בפחות מ- 24 שעות מתנדבי זק"א טיפלו בשתי תאונות קטלניות בכבישי איילון".

בוחני תנועה של משטרת ישראל פעלו במקום לצורך חקירת נסיבות התאונה ושוטרי תנועה ביצעו חסימה והכוונה של התנועה עד לסיום הטיפול של צוותי ההצלה.

צילום: דוברות זק"א ת"א
צילום: דוברות זק"א ת"א
צילום: דוברות זק"א ת"א
צילום: דוברות זק"א ת"א

מוקדם יותר, אירעה תאונת דרכים קטלנית נוספת בה איבדו את חייהם בני זוג כבני 60 לאחר שהתנגשו עם רכבם בגדר בטיחות מבטון בכביש 4 לצפון סמוך למחלף יבנה והתהפכו.

פאראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אשה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה , נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות השישים נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו."

יוסי לנדאו קמבץ זק״א לכיש, שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. גבר ואישה שנסעו ברכב פרטי ככה״נ איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, אישה כבת 60 שכבה על הכביש סמוך לרכב ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובתוך הרכב היה לכוד גבר כבן 60 שחולץ ע"י לוחמי האש כשהוא ללא הכרה עם פגיעות קשות מאוד, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק״א לכיש טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה."

בוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נהרגו מתחילת השנה 13 בני אדם.

צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח