מבזקיםתאונות דרכים

רכב התהפך בכביש 4 סמוך ליבנה, גבר ואישה כבני 70 נהרגו

רכב פרטי התנגש לפני זמן קצר (ראשון) בגדר בטיחות מבטון בכביש 4 לצפון סמוך למחלף יבנה והתהפך. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר ואישה כבני 70 ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם.

פאראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אשה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה , נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות השישים נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו."

מקסים קולגה ונפתלי בגלייבטר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו לזירה נתקלנו ברכב שהתנגש במעקה בטיחות. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. למרבה הצער נקבע מותם של גבר ואשה ששהו ברכב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי לנדאו קמבץ זק״א לכיש, שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. גבר ואישה שנסעו ברכב פרטי ככה״נ איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, אישה כבת 60 שכבה על הכביש סמוך לרכב ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובתוך הרכב היה לכוד גבר כבן 60 שחולץ ע"י לוחמי האש כשהוא ללא הכרה עם פגיעות קשות מאוד, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק״א לכיש טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה."

כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח