בריאותמבזקים

קמפיין חדש לעידוד התחסנות נגד נגיף הפפילומה האנושי

לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, עלתה האגודה למלחמה בסרטן עם קמפיין חדש לעידוד התחסנות נגד נגיף הפפילומה האנושי, באמצעות גיתם BBDO, המסייע לאגודה בהתנדבות.

במסגרת הקמפיין הופק סרטון בו נשמעים קולותיהם של ילדים, שהתבקשו להסביר מה זה לדעתם פפילומה. התשובות שהתקבלו על ידי הילדים היו משעשעות: מפאפי (כלבלב) ועד סוג של פסטה.

לקראת סיום התשדיר, מסבירה הקריינית: "פפילומה. זה רק נשמע חמוד. על מנת שהילדים שלכם לא ידעו מה זה. אפשרו להם להתחסן נגד נגיף הפפילומה, ועזרו להם להפחית את הסיכון לחלות בסרטן צוואר הרחם, בסרטן הפה והלוע ובמחלות נוספות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קמפיין זה עלה מתוך הצורך להעלות את המודעות לחשיבות החיסון, הניתן משנת הלימודים תש"ף (2020-2019) לבנות ולבנים בכיתה ח' במסגרת בית הספר ובמימון משרד הבריאות.

באגודה למלחמה בסרטן הסבירו כי: "נגיף הפפילומה שכיח מאוד באוכלוסייה – 80% מכלל הגברים והנשים הבוגרים יידבקו לפחות בזן אחד של הנגיף במהלך חייהם. ריבוי בני זוג מיניים יכול להעלות סיכון להדבקה, אולם הדבקה יכולה להתרחש גם עם בן זוג אחד. במקרים מסוימים, כתוצאה מההדבקה, עלול להתפתח ממנה גידול טרום-סרטני או סרטני ברבות הימים, בקרב נשים וגברים כאחד".

עוד נמסר מהאגודה כי: "מנתונים עדכניים של רישום הסרטן של משרד הבריאות עולה כי בישראל אובחנו 232 נשים עם סרטן צוואר הרחם, רובן כתוצאה מנגיף הפפילומה האנושי, שחיסון זה נועד למגר אותו".

באגודה למלחמה בסרטן בירכו על החלטת ועדת סל התרופות לשדרג השנה את החיסון נגד נגיף הפפילומה למניעת סרטן צוואר הרחם מ-4 ל-9 זנים. מהאגודה נמסר: "אנו מברכים על כל אמצעי המאפשר מניעה או טיפול יעיל במחלת הסרטן".

הקמפיין עלה בערוצי הדיגיטל: פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם, והופק בהתנדבות בסיוע צוות נרחב מגיתם: מנכ"לים משותפים: קרן בכר אמיתי ויובל וינגסט; סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג; סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב; צוות קריאייטיב: ירמי ניר; איור, עיצוב ועריכות: יוסי מדר; מנהלת מחלקת ייצור: מירב פלד; תקציבאית: ספיר וויס; מפיק: ערן הראל; סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא וינגסט; אסטרטגיה: לילי אהרון; טראפיק: איילת ליבנה, תמר שצר; מדיה: TMF; בית סאונד: סאונדטרק; קריינות: גלי שטרקמן; ילדים קריינים: מאיה פלד, אנה ארדיטי, אסף בכר, אלה דימרי; אחראית המדיה של האגודה למלחמה בסרטן: מאיה פלדבלום; מנהל הדיגיטל של האגודה למלחמה בסרטן: זיו דוכן; דובר האגודה למלחמה בסרטן: אייל פיטרו.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח