מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם האישה שנהרגה בתאונת הדרכים סמוך למחלף אייל

לפני זמן קצר (שבת) הותר לפרסום כי האישה בת ה-31 שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה מוקדם יותר הערב בכביש 5504, סמוך למחלף אייל היא אחלאם חמדאללה סלאמה תושבת קלנסווה.

התאונה התרחשה סמוך לשעה 20:40 בין שני כלי רכב, כאשר אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה התהפך. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו את אחלאם כשהיא ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה ונאלצו לקבוע את מותה.

אחלאם חמדאללה סלאמה. צילום: עמאר אסדי

בתאונה נפצעו עוד חמישה בני אדם, גבר כבן 25 עם חבלת ראש שפונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה ועוד ארבעה פצועים בינוני וקל שפונו לבית החולים מאיר בכפר סבא, בהם גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים, נשים כבנות 60 ו- 33 וילדה כבת 11 עם חבלות בחזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב עם פגיעות פח ומרחק של מספר מטרים רכב הפוך ובסמוך אליו שכבה על הכביש אישה בשנות ה 30 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. במקביל לסריקת הזירה להערכת מצבם של הפצועים הנוספים הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

עוד סיפר כי "הפצועים הנוספים, בהם מספר מבוגרים וילדה כבת 11 שנפגעו באורח בינוני וקל טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בלינסון ומאיר כשמצבם יציב."

ישראל גודלבסקי מפקד זק״א מרחב שרון שטיפל בזירה, אמר כי "מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב. כשהגעתי למקום המזג האוויר היה גשום וסוער מאוד. כתוצאה מעוצמת התאונה אחד הרכבים התהפך. לוחמי האש חילצו אישה כבת 30 ללא הכרה עם פגיעות קשות, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק״א שרון טיפלו במשך מספר שעות בגשם הסוער בכבוד המת בזירה הקשה."

צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א

בעקבות התאונה הקטלנית, כביש 5504 נחסם לתנועה ממחלף אייל לקבר בנימין בשני הכיוונים. שוטרי משטרת ישראל ביצעו הכוונה של התנועה במקום והנהגים הופנו לדרכים חלופיות. בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירת הנסיבות.

התאונה הזו מצטרפת לתאונת דרכים קטלנית נוספת שאירעה היום בשעות הבוקר המוקדמות.

מעט לאחר השעה 06:30, צעיר בן 22 התנגש עם רכבו בסלע בצד הדרך בכביש 90, סמוך למפעלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו בזירת האירוע, לאחר שחולץ מהרכב על ידי כוחות הכיבוי, כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א בריאן בן דוד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב לכוד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח."

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 8 בני אדם לעומת 15 הרוגים בתקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2019 נהרגו בכבישי הארץ 355 בני אדם.

צילום: אדיר אשכנזי
צילום: אדיר אשכנזי
צילום: אדיר אשכנזי
צילום: אדיר אשכנזי

3 תגובות

  1. כמה אנשים נהרגים בתאונות הארורות האלה. גם אין תרבות נהיגה ובכלל תרבות התנהגות בכל תחום. וגם רכבים שעולים המון ורק בגלל המיסים ורוב המכוניות פח, מכה קטנה והרכב מתפרק הרוג אחד זה הרס של כמה משפחות, עצוב שאף אחד לא עושה דבר כדי למנוע או לפחות לצמצם את היקף התאונות. כמו לחוקק חוקים נוקשים בנושא, קנסות ועונשים חמורים פי כמה וכמה ממה שיש היום, כל נהג שעשה תאונה באשמתו, מעבר לעונשים, צריך ללכת לכמה ימי התנדבות בבית לווינשטיין. לראות מקרוב את הנזקים של התאונות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח