מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שב"ח פרץ לבית, שדד אישה בת 72 וכלא אותה במזווה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד עמאד והדאן בן 41 מקלקיליה בגין שוד בנסיבות מחמירות, כליאת שווא, גניבת רכב, התפרצות לבית מגורים בכוונה לגנוב וכניסה ושהיה בישראל שלא כדין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורי רינצקי מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הינו תושב קלקיליה ולא החזיק אישור כניסה ושהייה כדין לישראל. ביום 13.12.19, בשעה 00:00 לערך, חזרה המתלוננת, בת 72 (ילידת 1948) לביתה מבית החולים "מאיר" שם אותה עת היה מאושפז בעלה במצב קשה.

בעת שהגיעה לביתה בכפר סבא היו עמאד ואדם נוסף בתוך הבית לאחר שפרצו לביתה דרך המרפסת כשהם עוטים על ידיהם כפפות והם רעולי פנים. הנאשם והאחר התנפלו על המתלוננת בחדר השינה בביתה, סתמו את פיה בידיהם כדי למנוע ממנה לזעוק לעזרה ואיימו עליה באומרם לה: "אם לא תעשי בעיות לא נהרוג אותך, תני לנו את כל הכספים שיש לך והזהבים". בעקבות דרישתם, מסרה להם המתלוננת סך של 800 ש"ח שהיו בארנקה. בנוסף נטלו הנאשם והאחר ציפית שהכילה תכשיטים יקרי ערך, שעוני יד ובשמים ואף לקחו את הטלפון הנייד של המתלוננת למרות תחנוניה שלא יעשו זאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת למנוע את בריחתה מהמקום ובכדי להשלים את גניבת הרכוש, הנאשם והאחר הותירו את המתלוננת כלואה בתוך מזווה ביתה בעוד הם נמלטים מהמקום ברכבה האישי. רק לאחר כ -30 דקות, כשהיא אחוזת אימה, הצליחה המתלוננת לפרוץ את דלת המזווה ולהגיע לשכנה.

עו"ד אורי רינצקי כתב בבקשת המעצר: "המשיב לא היסס לחבור לאחר, להיכנס לישראל שלא כחוק, לפרוץ לבית במטרה לגנוב מתוכו דברי ערך. בהגיע למקום המתלוננת, אשה מבוגרת ילידת 1948, התנפלו המשיב והאחר על המתלוננת, חסמו את פיה, ודרשו ממנה באיומים כסף מזומן, רכוש בעל ערך כספי וסנטימנטלי, ואף את הטלפון הנייד למרות תחנוני המתלוננת שלא יעשו כן. המשיב והאחר הותירו את המתלוננת כלואה בתוך מזווה ביתה בעוד הם נמלטים מהמקום ברכב המתלוננת. רק לאחר כ -30 דקות, כשהיא אחוזת אימה, הצליחה המתלוננת לפרוץ את דלת המזווה ולהגיע לשכנה".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

2 תגובות

  1. יימח שמם וזכרם בית המשפט צריך לדון אותם למאסרים ממושכים אבל לצערנו הם יישבו שנה שנתיים ויימשיכו לקשיש הבא

  2. זה ממש מפחיד . אבל אלו הם ימינו. כאשר סדר העדיפיות של המשטרה הוא חקירות צווארון לבן. הרחוב לא מספיק מוגן. קשה מאד להיות שוטר בקהילה כשכל עבריין יכול להרים יד על השוטר. הרבה שוטרים נרצחו או נפצעו תוך שבוצעו את עבודתם…

Back to top button