מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: זרק שלושה בקבוקי תבערה לעבר תחנת המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גרגורי ברונשטיין (28), אשר זרק שלושה בקבוקי תבערה לעבר תחנת המשטרה באשקלון.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, ביום 20.6.2019 , הצטייד הנאשם בשלושה בקבוקי בירה ריקים, שפך לתוכם בנזין והכניס לתוך כל אחד מהבקבוקים פיסת בד ששימשה כפתיל.

בשעה 23:20 או בסמוך לכך, הגיע הנאשם לשביל הסמוך לגדר המקיפה את התחנה, כשברשותו שלושת בקבוקי התבערה שהכין, הצית את פתיל בקבוקי התבערה באמצעות מצת והשליך את בקבוקי התבערה הבוערים מעבר לגדר לתוך חצר התחנה האחורית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעולה מכתב האישום, אחד הבקבוקים נפל ארצה סמוך למקום זריקתו ושניים נוספים נפלו בשטח התחנה. אחד הבקבוקים התנפץ סמוך לתחנת הדלק שבחצר התחנה סמוך למכלי מצבורי דלק והאש שהוצתה החלה להתלקח סמוך למכלים. שוטרים שהיו בתחנה כיבו את האש שהתלקחה באמצעות מטף לכיבוי אש. הבקבוק השני התנפץ בחנייה האחורית של התחנה.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת הצתה והפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי מעשיו של הנאשם "שכוונו כנגד מוסד אכיפת החוק בשל אי שביעות רצונו מהתנהגות השוטרים ורצון לעוררם מגבירים את מסוכנותו של המשיב ואת החשש שישוב ויבצע עבירות חמורות יותר".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button