מבזקיםסדרות טלוויזיה

סטוריז – סדרת תעודה חדשה ופורצת דרך, הצצה לחייהם של דור ה-Z

בואו לקבל הצצה נדירה אל חייהם של דור ה-Z מבעד למסך הנייד בסדרת תעודה פורצת דרך – החל מיום שלישי, 28.1.20 בשעה 21:50 בכאן 11

"סטוריז", סדרה דוקומנטרית חדשה בת 4 פרקים, צוללת אל נבכי חוויית ההתבגרות של הדור שנולד עם מסך ביד. הסדרה מתמקדת בחמישה צעירים החיים בישראל היום ומשקפת את הסתכלותם על העולם דרך אלפי תמונות, התכתבויות, פוסטים, סרטוני וידאו ו"סטוריז" מהנייד האישי שלהם. הסדרה חושפת את עולמם של דור ה-Z ומציגה את המרדף אחר ריגושים, זהות, אהבה, משפחה ואת השאיפה הבלתי פוסקת לחיבוק בעולם של בדידות.

סטוריז. באדיבות כאן – תאגיד השידור הציבורי

במרכז הסדרה, שביימה הבמאית הוותיקה ג'ולי שלז, עומדים חמישה צעירים וצעירות: גל, אמיתי, דסי, נועה ונאור. כל אחד מהם פותח צוהר לסיפור המיוחד והאישי שלו. החמישה מתמודדים עם אהבות, אכזבות, מיניות, בדידות וחלומות המתאווים להתגשם. כל אחד מהם רוצה להיות מישהו או משהו בעולם שמשתנה מרגע לרגע שבו הצורך בתיעוד עצמי רק הולך ומתגבר. עולמם הפרטי נחשף דרך התיעוד האובססיבי שלהם ברשתות החברתיות ודרך מערכות היחסים שלהם עם חברים, הורים ועם עצמם. כמראה לדור שלם ולחברה הישראלית באמצעות יומני "סטוריז" שהם מעלים בלי הרף, נחשפת לעיני הצופה, בדרך טלוויזיונית ייחודית שלא נראתה עד היום, דמותם של הצעירים שנולדו לעולם המסכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סטוריז. באדיבות כאן – תאגיד השידור הציבורי

הגיבורים:

גל צור – ילדה טובה וחולמנית מבנימינה שבנתה לעצמה את דמות "מלכת הדרקונים". היא חולמת להיות זמרת "טראפ" מצליחה, תוך שהיא מתמודדת עם שדים פנימיים שלא מפסיקים לרדוף אותה.

דסי פרומר – נולדה למשפחה חב"דניקית חמה ואוהבת. דסי החליטה לצאת בשאלה כדי להגשים את ייעודה – להיות אומנית רב-תחומית, פורצת מסגרות וגבולות, המשתמשת בחומר היצירה החזק ביותר – החיים עצמם.

אמיתי שולמן – נער המחפש את הזהות המגדרית שלו. למרות גילו הצעיר, יש לו ותק בחיי הלילה התל אביביים רווי הסקס והסמים. צלמי אופנה רודפים אחריו, בנים רוצים להיות איתו ואלפי העוקבים שלו באינסטגרם מעריצים אותו. אבל למרות כל זאת, הוא עדיין מרגיש בודד.

שגב (נאור) לוי – מגיל צעיר כבר נמשך ל"אסור". שגב הוא "מנהיג מלידה", אבל פנייה לא נכונה שפנה כמעט חיסלה את עתידו. עכשיו הוא יוצא לדרך חדשה ומנסה להוכיח לעצמו ולמשפחתו שאפשר גם אחרת.

נועה מרגלית – אחרי שנים של חוסר ביטחון ומשברים מגיעה נועה לעיר הגדולה להתנדב ולעזור לנוער במצוקה. היא חיה בדירת שירות עם שבע שותפות. הבנים מחזרים אחריה, עולם הרווקות פרוש לפניה והיא נקרעת בין החופש והריגושים לבין הרצון לאהבת אמת.

סטוריז. באדיבות כאן – תאגיד השידור הציבורי

קבלו הצצה:

מפיק ראשי: יואב לשם | בימוי: ג'ולי שלז | עורך: ויטלי קריביץ' | עורך תוכן : אייל דץ | הפקה: ביונד קריאטיב

"סטוריז" – תשודר ב-כאן 11 מיום שלישי, 28.1.2020, בשעה 21:50, בכל יום שלישי. הפרקים יועלו לצפייה במלואם גם בערוץ של כאן ביוטיוב. משך כל פרק כ-40 דקות.

Back to top button