מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ בנהריה: מוטי בן שבת ז"ל עשה מעשה גבורה ואיבד את חייו באסון

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ סייר היום (שני) בנהריה ביחד עם ראש העיר רונן מרלי שהציג לו את נזקי הסופה.

גנץ אמר במהלך הסיור בעיר כי "מה שאנחנו רואים פה הוא נזק אדיר בקנה מידה ארצי. צריך לשבח את ראש העיר, עובדי העירייה והתושבים על עמידתם והאחריות שהתגלתה כאן."

גנץ הוסיף כי "ראוי לציון מיוחד הוא מוטי בן שבת ז"ל שעשה מעשה גבורה ואיבד את חייו באסון. אני בטוח שנדע, ויידעו גם כאן להעריך, להנציח ולהוקיר את סיפורו ההירואי. מדינת ישראל נשענת על הרשויות המקומיות אבל יש אירועים בקנה מידה שמחייב התערבות מדינתית. גם כדי לשקם את מה שנהרס וגם כדי למנוע חזרה שלו בעתיד. אני מקווה שהמדינה תירתם לסייע לעסקים שנפגעו. האנשים שנפגעו כאן הם לא בכיינים אלא אנשים שממשיכים הלאה בגאווה ועם חיוך. מה שחשוב לא פחות הוא להשקיע בפתרון ארוך טווח לקלוט את מי הגשמים בגב ההר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ הדגיש כי "חייבים לזכור שאנחנו קרובים לגבול הצפון ומולנו ישנן קטיושות ואויבים. אני בטוח שאף אחד לא רוצה לאתגר אותנו מצפון- ואם כן, חבל עליו."

גנץ נשאל בנוגע לאיחוד המסתמן בין העבודה-גשר ומרצ ואמר: "אני שמח שהדברים הסתדרו ומברך על האיחוד. עמיר פרץ, אורלי לוי וניצן הורביץ התנהלו באופן אחראי והגיעו למסקנה טובה שביחד הם חסונים יותר. נכון שיהיה גוף משמאל לכחול לבן שנמצא במרכז הבמה הפוליטית."

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח