מבזקיםתאונות דרכים

אסון במודיעין עילית: ילד בן 12 נפגע מאוטובוס ונהרג

ילד בן 12 נפגע לפני זמן קצר (ראשון) מאוטובוס ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו את הילד עם חבלת ראש קשה וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש בכיר במד"א מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."

משה מילר ויוחנן ברנד חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כשהגענו לזירה הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמוליק סגל מפקד זק"א מודיעין עילית, אמר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 12 שכוב על הכביש סמוך למעבר חציה לאחר שנפגע מאוטובוס, הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וצוותי מד"א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מודיעין מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה במקום."

כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: ישראל שפריי
צילום: ישראל שפריי
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

  1. הולכי רגל ונהגים נכבדים , מחכים לכם בבתים שלכם , שתגיעו בשלום ; סעו בעירנות רבה , ולהולכי הרגל , החורף מבורך בגשמים , וכאמור , גם לכם מחכים בבתים שלכם , שתגיעו בשלום .לכו בעירנות רבה ובזהירות רבה ליד כבישים ; ובפרט : כאשר אתם חוצים כביש .

Back to top button