חדשות הארץמבזקים

מפקד זק"א מרחב שרון: "אנחנו שוב בזירה קשה, אין לנו כבר כוח"

הערב (מוצ"ש) סמוך לשעה 20:00 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופת גבר ערירי שנמצאה במצב ריקבון ברחוב השומר בפתח תקווה.

יוסי פרנקל מתנדב זק״א שרון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בגבר בן 56 ערירי ובודד שחי לבד בדירה בפתח תקווה. גופתו נמצאה במצב ריקבון לאחר שככל הנראה נפטר לפני מספר ימים. כשהגעתי למקום היה ריח נוראי. אחותו סיפרה שחיפשה אותו בימים האחרונים ולאחר שלא יצר קשר היא הגיעה לבדוק בביתו, שם מצאה אותו ללא רוח חיים במצב קשה. פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו. מתנדבי זק"א שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. גופת המנוח תובא הערב לקבורה ע"י מתנדבי זק"א בשעה 23:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה למנוחת עולמים."

צילום: יחזקאל איטקין

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א מרחב שרון אמר כי "רק בשבוע האחרון טיפלו מתנדבי זק"א בשלושה אירועים של עריריים ובודדים שנמצאו במצב ריקבון לאחר שלא דאגו להם ונמצאו מספר ימים עד שבועיים לאחר שנפטרו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישראל מוסיף כי "בשנת 2019 טיפלו מתנדבי זק״א בפתח תקווה בכ- 20 אירועים של קשישים ועריריים שמתו לבד, מתוכם לפחות 10 שנמצאו במצב ריקבון מתקדם לאחר שנפטרו למעלה משבוע ימים. כאשר המקרה הכי קשה ב- 2019 היה כשמצאנו גופת גבר לאחר שנפטר לפני למעלה מחודש כשהוא במצב של איבוד צלם אנוש. אנא! שימו לב לשכן הבודד או הערירי שלכם כדי להציל את חייהם."

צילום: יחזקאל איטקין

מפקד זק"א מרחב שרון ישראל גודלבסקי בזירת האירוע הערב

תגובה אחת

  1. אנשים אנא בדקו מה שלום השכנים שלכם שחיים לבד .
    כן הקדישו חמש דק לדפוק על הדלת ולשאול לשלומם .
    לבדוק ולהכין להם מרק בחורף או לתת להם שמיכה .
    יהי זכרם ברוך

Back to top button