מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: יועמ"ש הכנסת וזוגתו חושבים שאנחנו טיפשים?

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שבת) בסרטון שפרסם בעמוד הטוויטר שלו לניסיונות מצד כחול לבן לדון בחסינות שביקש ולעניין היועמ"ש של הכנסת אייל ינון שנמצא לדבריו בניגוד עניינים חריף לאחר שנודע שזוגתו היא פרקליטה בכירה בצוות התביעה בתיקי החקירה נגדו.

"תשמעו סיפור. אני רוצה לספר לכם מה תראו בימים הקרובים עד הבחירות. כחול לבן יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו. מול ההישגים האדירים שהבאתי למדינת ישראל בעשור הטוב ביותר בתולדותיה אין להם מה להציע. הם התנגדו להוצאת הגז, אנחנו הוצאנו את הגז ואנחנו נזרים מליארדים לקשישים, לבריאות, לחינוך. הם התנגדו למאבק שניהלתי נגד הסכם הגרעין עם איראן. אני נאבקתי וארה"ב יצאה מההסכם" אמר נתניהו והוסיף, "הם דגלו בעקירת ישובים ואני הבאתי הכרה אמריקאית בירושלים, ברמת הגולן, בחוקיות ההתיישבות. המעשים שלנו ניצחו, התיאוריות שלהם קרסו."

עוד ציין כי "הם גם רוצים שנשכח שרק לפני חודשיים הם ניסו להקים ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ועם איימן עודה. ועכשיו כשאנחנו על סף צעדים היסטוריים נוספים שאני עובד עליהם הם עסוקים רק בדבר אחר- רק לא ביבי, וכדי לממש את זה הם ממציאים כללים וחוקים חדשים: רק לביבי. חוקי ביבי. לא מעניין אותם שהיועמ"ש של הכנסת נמצא בניגוד עניינים חריף. רעייתו היא פרקליטה בכירה בצוות התביעה שתפר את התיקים ההזויים נגדי. מצד אחד היא תובעת אותי, ומצד שני הוא מכריע בהגנה שלי. הבנתם?"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נסו לדמיין רגע את ההפך" אמר, "שרעייתו לא הייתה פרקליטה בכירה בצוות התביעה נגדי אלא פרקליטה בכירה בצוות ההגנה שלי. היו אומרים מיד שזה לא רק ניגוד עניינים חריף, זה מרמה והפרת אמונים בנסיבות מחמירות, תיק 5000. כשתפסו אותו על חם על ניגוד העניינים הזה, מה הוא אמר? הוא אמר שהוא ורעייתו מעולם לא דיברו על התיקים האלה. אתם מאמינים לזה? התיק המפורסם ביותר של תולדות המדינה ששניהם עוסקים בו והם מעולם לא דיברו על זה. הם חושבים שאנחנו טיפשים?"

"אני אגיד לכם את האמת: לא אכפת להם", הוסיף רה"מ נתניהו, "הם איבדו את הבושה. כשהמטרה היא להפיל את ממשלת הימין בראשותי, כל האמצעים כשרים. שלא תטעו, בשבועות הקרובים כחול לבן יתעסקו רק בזה כי אין להם שום דבר להציע מול ההישגים הכבירים שלנו. אז אם זה כל מה שיש להם להציע, שיהיה להם לבריאות. אנחנו נמשיך בעשייה ואנחנו ננצח."

6 תגובות

  1. ראש ממשלה ישראל מר נתניהו עושה ועשה הרבה למען מולדת מצא הלכוד לו יתחברו מפלגות ערביות אסור תיק בטחון אסור לקיים מדינה פלסטינית עוד סעיפים שלנו

  2. גנץ הכריז שהוא מוכן להוציא "מכיסו" 4.000.000 שח שקיבל מהמשטרה בחוואה, כדי שחבורת מוקיונים כדוגמת ליברמן, לפיד, אשכנזי, יועז ואח' יצעקו במקהלה "רק לא ביבי".

  3. תשמעו את האמת ולא סיפורים ומעשיות יש גבול לכל תעלול הגשת חסינות אז הכנסת תדון החסינות מה בדיוק חשבת שאתה תופס את מדינת ישראל מהביצים זהו זה נגמר

Back to top button