מבזקיםתאונות דרכים

צעירה נהרגה בתאונת דרכים סמוך למגדל העמק, בן 30 נפצע קשה

לפני זמן קמר (ראשון) אירעה תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 75 סמוך למגדל העמק. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של צעירה בשנות ה- 20 ופינו לבית החולים 3 נפגעים – גבר כבן 30 פונה לבית חולים העמק בעפולה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ושני פצועים קל כבני 20 פונו לבית החולים האנגלי בנצרת. אדם נוסף שנפצע באורח בינוני פונה לבית החולים באופן עצמאי.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע מאור אטדגי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין 3 כלי רכב, צעירה בשנות ה 20 נלכדה במושב הנהג של רכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו לאחר חילוצה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. גבר כבן 30 וצעיר נוסף שחולצו מהרכב השני סבלו מפגיעות בכל חלקי גופם ופונו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם קשה ובינוני. 2 צעירים נוספים כבני 20 שהתהלכו במקום ונפצעו באורח קל נבדקו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח האנגלי במצבם יציב."

בעקבות התאונה כביש 75 נחסם לתנועה ממגדל העמק לרמת ישי בשני הכיוונים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, מטפלים באירוע ומכוונים את התנועה. מומלץ לנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני תאונת דרכים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button