מבזקיםמשפטי/פלילי

החשוד בגניבה נתפס לבוש בבגדים שעליהם עדיין "זמזמים"

תושב שדרות פצח במסע גניבות על פי החשד עד שאתמול נעצר על ידי בלשי המשטרה שארבו לו סמוך לביתו. להפתעתם, החשוד לבש בעת מעצרו בגדים שנגנבו על ידו ושעליהם עדיין "זמזמים" שנועדו למנוע זאת. הוא הועבר לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

בלשי המשטרה הצליחו אתמול (ראשון) לשים ידם על חשוד תושב שדרות בן 46 לאחר שבשעות הבוקר היה מעורב באירוע בו התעמת עם עובדי עסק לחומרי בניין בעיר שהבחינו בו מנסה לגנוב מהמקום. במהלך האירוע, החשוד ככל הנראה שלף אקדח ואיים על אחד העובדים ואז נמלט מהמקום. כוחות משטרה שהוזעקו, החלו מיד בסריקות אחר החשוד, תוך שפעולות חקירה ראשוניות הבהירו את זהותו.

צוות בלשי המשטרה שהגיע אל ביתו של החשוד הבחין בו ברחוב וניגש לעברו. בתחקורו במקום סיפר לבלשים כי האקדח בו השתמש הנו אקדח פלסטיק שנמצא במכנסיו מאחור. כמו כן הבחינו הבלשים כי בכיסו של החשוד ישנו כלי חיתוך (קטר) וכי בגדיו של החשוד חדשים עד כדי שאפילו ה"זמזמים" שנועדו למנוע את הוצאתם מפתח החנות עדיין מחוברים אליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד הועבר לתחנת המשטרה לחקירה תוך שסמוך לכך התייצבו מנהלות שתי חנויות רשת שונות והגישו תלונות על הגניבה שבוצעה על ידי החשוד. בחקירתו מסר החשוד גרסתו ובסיומה נכלא. היום כאמור הוא יובא בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button