צרכנות

מהי השיטה המוכחת לטיפול בבריחת שתן?

נשים רבות מדווחות כי בהגיען לגיל ארבעים מתחילה תופעה מביכה מעט שרק מתגברת עם הגיל – בריחת שתן. במהלך צחוק מתגלגל, הרמת שקיות בסופר, עיטוש או שיעול הן מגלות כי כמות קטנה של שתן ברחה. אין מדובר בחוסר יכולת לשלוט בהוצאת שתן אלא מדובר ב"בלאי טבעי" של סוגר השופכה המונעת מהשתן המצטבר בשלפוחית לצאת ללא כוונה.

במקרים מסוימים, לפני בריחת השתן קיימת תחושה עזה של צורך להתרוקן ובמקרים אחרים לא קיימת כל תחושה מקדימה. התחלת תהליך בריחת שתן בקרב נשים בגיל זה גורמת למבוכה, הימנעות מביצוע פעולות העשויות לגרום למאמץ קל ובשל כך לבריחת השתן, הימנעות מלבוש צמוד על מנת להיעזר בפדים ופעמים רבות גם אובדן הביטחון העצמי. כיום, יותר מ-40% מהנשים שעברו את גיל ארבעים סובלות ברמה זו אחרת מהתופעה וכ-10% מהסובלות מבריחת שתן מדווחות כי היא משפיעה בצורה רבה על חייהן.

היות שמדובר בנושא מביך, בניגוד לנושאים רפואיים אחרים, רבות אינן משתפות חברות על התמודדות עם בריחת שתן. לכן, רבות אינן יודעות כי הרפואה המודרנית פתחה מגוון רחב של טיפולים למניעת בריחת שתן אצל נשים. חלק מהטיפולים מבוססים על טיפולים תרופתיים ואחרים מבוססים על ניתוחים כירורגיים שנועדו להשיב לסוגר השופכה את היכולת לשלוט בזמן מתן השתן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפול בבריחת שתן

עד כה, הטיפולים בבריחת שתן היו מוגבלים לטיפולים חודרניים שגרמו לכאבים או לזמן החלמה קצר כמו: הזרקת בוטוקס או הזרקת סרט נרתיקי מתחת לאמצע השופכה. טיפולים אלו מסוגלים להפחית את דליפת השתן במאמץ אך הם אינם נעימים. לעומת זאת, לטיפול חדשני שאינו חודרני,  באמצעות כסא היוצר את ההתכווצויות המהירות יש מגוון רחב של יתרונות עליהם נדון באריכות בהמשך.

כסא BTL EMSella

כעת, טיפול ייחודי עומד לשנות את דרכי הטיפול בבריחת שתן. הכירו את כסא EMSella  המבוסס על טכנולוגיה אלקטרומגנטית היוצרת גירוי ממוקד לאגן ללא ניתוח. המכשיר אושר לטיפול הן על ידי ארגון הבריאות האמריקאי – ה FDA והן על ידי משרד הבריאות הישראלי.

כיצד עובד כסא זה?

היות וניתן לחזק את רצפת האגן באמצעות תרגול קבוע המבוסס על כיווצים של האגן הומצא מכשיר ייחודי המדמה את התרגול. זהו כסא הגורם לגוף לבצע 11,200 כיווצים של רצפת האגן בטווח זמן קצר ביותר. . תרגול זה זכה לכינוי "מגה פיזיותרפיה".

כל טיפול אורך כחצי שעה, כאשר כמות הביקורים המומלצת היא שש פעמים בשנה.

יתרונות הטיפול

לטיפול החדשני יש מגוון יתרונות בולטים בהשוואה לטיפול הקונבנציונליים. ראשית, הוא אינו טיפול חודרני, הוא מבוצע עם בגדים ובישיבה על הכסא. הוא אינו גורם לכאבים ולא דורש תקופת ההתאוששות.

שנית, הוא מבוצע בצורה טבעית המחזקת את רצפת האגן ומקבילה לאימון של שרירי רצפת האגן לפי "שיטת קיגל" שיטה זו אמורה להשיב את שרירי רצפת האגן למצבם הקודם לפני הריונות ולידות וכן כהכנה של הנרתיק ללידה. הטיפול הוא למעשה כיווץ של שרירי רצפת האגן במספר פעמים שגוף אנושי אינו יכול לבצע. בעזרת הכסא מבוצעים מספר רב מאד של כיווצים.

יתרון נוסף הוא במספר הטיפולים – 6 טיפולים שלאחריהם מתבצעת בדיקת פיזיותרפיסטית ולפי הצורך התאמה לטיפול/ים נוספים והמלצות להמשך.

היתרון השלישי של השיטה שהיא מטפלת במספר מצבים: בריחת שתן, בריחת צואה ושיפור יחסי המין-  טיפול בתסמונת  FEmale sexual dysfunction.

יתרון נוסף בטיפול זה הוא האפשרות לממן אותו או חלק ממנו על חשבון ביטוח הבריאות שלכם. כדאי לדעת כי ניתן לקבל ליווי מלא של המרפאה על מנת לקבל החזר מחברות הביטוח כהגדרת הטיפול כ"תחליף ניתוח".

מיקום הטיפולים במרפאות VIV

הטיפולים מתבצעים במרכז הרפואי המוביל בישראל בתחום הרפואה האסתטית – VIV. הקליניקה בראשותו של ד"ר צחי וידר,  מומחה כירורג וד"ר ענבל גת וידר, מנהלת מחלקת האסתטיקה והגוף.

המרכז הרפואי VIV הינו המרכז הרפואי הגדול והמוביל בישראל לרפואה אסתטית ואיכות. בין הטיפולים הניתנים במרפאה: טיפול בבריחת שתן, טיפול בהזעת יתר, טיפולי גוף מהמתקדמים בעולם, טיפולים מותאמים לגברים וטיפולים אסתטיים כמו: הרמת פנים ללא ניתוח, טיפולי אנטי אייג'ינג, שיפור איכות העור פיסול הגוף והשבת נפחים אבודים.

טיפולי בריחת השתן במרפאה כוללים ליווי של פיזיותרפיסטית. בסיום הטיפול יוענקו גם המלצות לשמירת אורח חיים נכון ובריא לשמירה על תוצאות הטיפול לאורך זמן.

יתרון נוסף שיש למרפאה הוא מיקומה הנוח באזור השרון, המתאים למטופלים המגיעים מכל רחבי הארץ, הן מהמרכז והן מהצפון לטיפול הייחודי. המרפאה ממוקמת בהרצליה פיתוח ברח' שד' אבא אבן 8 בנין B קומה 4.

לתאום פגישת יעוץ על מנת לבחון את התאמתכן לטיפול מניעת בריחת שתן ולקבלת מידע נוסף מומלץ ליצור קשר עם צוות המרפאה בטלפון *2345.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח