מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ יעקב אשר בנאום תקיף: הולכים לקלפי בגלל שנאות, חרמות ואגו

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) נשא לפני זמן קצר (רביעי) דברים במהלך הדיון במליאת הכנסת על הצעת חוק התפזרות הכנסת ה-22 והקדמת הבחירות ותקף בחריפות את ראשי המפלגות שלא הגיעו להסכמות ופשרות ושבגלל, "גחמות של אנשים" לדבריו, ישראל משלמת מחיר יקר.

"אף אחד לא האמין שיכול להיות תסריט שאנשים יגרמו למדינה שלימה שנמצאת בחצי שיתוק הולכת לפעם שלישית לקלפי בגלל השנאות, חרמות, על אגו. הופכים השקפת עולם של אנשים אחרים כדי להדיח מישהו שלישי, קרבות אגו קורים בכל העולם, אנחנו פה עדים לאדם שבגלל רצון למנוע מאדם אחר להיות רה"מ לוקח נושאים אידיאולוגים והופך אותם להסתה נגד ציבור שלם" אמר ח"כ אשר.

הוא ציין כי "אנחנו הולכים לבחירות על גחמות של אנשים שסוחבים איתם דברים, במשך שנים אחד על השני, ואנחנו יודעים מי משלם את המחיר הזה, בעלי העסקים הקטנים קורסים ואין אפשרות לעזור להם בלי ממשלה, אנחנו מכירים את הנושא של הילדים האלרגים, כמה מאמצים עשינו בוועדת הכספים יחד עם היו"ר ח"כ גפני כדי לפתור את בעיית הסייעות, שבועות של קרבות מול פקידי האוצר, שהפכו להיות שליטים על הכל"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "אנחנו נותנים לאדם לעשות מסיבות עיתונאים ולהסית נגד ציבורים בגלל אגו, ואפילו לא כדי שהוא יהיה ראש ממשלה, אלא כדי שאחרים לא יהיו הוא משתמש בנו בציבור החרדי".

לסיכום אמר כי "מי שחושב שאפשר לחיות בעולם בלי חרדים, בלי דתיים לאומיים, בלי ערבים הוא חי בלהלהלנד או במסע של נקמה".

Back to top button