הודעות דוברותמבזקים

כבאות והצלה: "געגוע לאורי" גלעד סמנדייב כותב לאחיו א…

"געגוע לאורי"
גלעד סמנדייב כותב לאחיו אורי סמנדייב ז"ל שנפל באסון הכרמל.
אחי היקר החבר הכי טוב שלי, דם מדמי .. 9 שנים לא פשוטות בכלל.
זה לקום כל בוקר במשך 3,285 ימים בלי לומר בוקר טוב אחד לשני לפני העבודה.
התגעגעתי לימים שישבנו מסביב לשולחן בערבי שבת ובערבי חג, לסיפורים המרתקים, להומור, לחיוך המקסים ולחיבוק החם שלך, לנסיעות שלנו יחד והשיחות באוטו ששם דיברנו על הכל.
במשך כל הימים האלה, בכל צעד וצעד שלי אתה איתי אני מדבר איתך כל יום. התחתנתי והקמתי משפחה, ילדים שגדלים על התמונות וכל סיפורי הגבורה שלך ובטוח שעוד ישאלו עליך רבות. אין רגע, שאני לא חושב כמה אהבה היית מרעיף על הילדים, זה בלתי נשלט, והחיסרון שלך גובר על הכל.
02.12.10 זהו יום גורלי, הפעם האחרונה שלך על מדי "כיבוי והצלה". אני זוכר את כל ההתכתבויות שלנו מאותו היום, והתמונות ששלחת לי שכבר הדליקו את אותות האזהרה בראשי והתקשרתי אליך.
"יש שריפה ענקית נדבר אחכ" .. אמרתי לי בשיחה, אבל אחכ כבר לא הגיע ..
וכשידענו את גורלך המר, אמרו לי שהזמן יעשה את שלו. אך כעת, אני מבין כי ככל שהזמן עובר, הגעגועים מתגברים והכאב מתעצם. אני משתדל לחייך, להצחיק, לעודד ולהרגיע כשצריך ומצד שני, מנסה לעצור את הדמעות כדי לא להכביד, להקשות, להעכיר את מצב הרוח ולבאס את הסובבים אותי אבל זה לא פשוט. אני אומר לעצמי ודואג להגיד לכולם, שאתה תמיד איתנו רואה ושומר עלינו בכל מקום בו אנו נמצאים. זה לא פשוט אבל זה אחד מבין כמה הדברים שמחזקים גם אותי.
המשכו את החיים בדיוק כמו שהיית רוצה, אבל הגרון חנוק מאותו היום, וזה רק הולך ומתגבר.
החלל הוא אינסופי, פנים מחייכות, כנות, טוב לב, ענווה וחריצות שהם רק שלך. הפסדנו אותך…
תודה אח שלי, תודה שתמכת והבנת, תודה שהושטת יד, שהבלגת וסלחת, תודה שנתת, תודה שגרמת לי לצחוק ולחייך, תודה ששמעת והקשבת, תודה שלימדת ודאגת, תודה שהיית שם בשבילי, תודה שהיית לי גם חבר. אומרים שה' לוקח את הטובים ביותר אליו, עכשיו אני יודע כמה זה נכון.
היום אני לובש את המדים שלך, וממשיך את דרכך. אני יודע שנתת לי את ברכתך ואתה שומר עליי מלמעלה, בכל קריאה שאני יוצא אני יודע שאתה לצדי.
אורי אח שלי היקר, היית הכול, אתה תישאר צעיר לנצח, ואותי ילוו הדמעות והגעגוע. באהבה ענקית וחלל עמוק שנפער אני מחבק אותך ומקווה שטוב לך איפה שאתה נמצא. אנחנו תמיד היינו ותמיד נישאר ארבעה אחים לנצח. אני אח בכור שגאה להיות אחיך ולאדם שהיית.
שלך, מתגעגע תמיד
אחיך גלעד



פורסם על ידי כבאות והצלה לישראל Israel Fire & Rescue Authority

Back to top button