מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "ניתן למנוע בחירות"; גנץ: "נתניהו רוצה ממשלת חסינות"

בתדרוך לכתבים המדיניים במסגרת ביקורו בליסבון אמר הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ניתן למנוע בחירות שלישיות וזאת לדבריו אם יו"ר כחול לבן בני גנץ "יתגבר" על יאיר לפיד או אם ליברמן יתגבר על עצמו.

בנוסף הצהיר נתניהו כי אין בכוונתו להתפטר בעקבות כתבי האישום שהוגשו נגדו וכי הוא שוקל ברצינות לקדם בחירות ישירות לראשות הממשלה. "אם טוענים שהציבור מכיר אותי, וטוענים שהוא עייף, בואו נלך לבחירות ישירות. אני חושב שהנושא של בחירה ישירה מתחיל להיות מעניין", אמר נתניהו וציין כי הוא מעוניין לכהן שנתיים נוספות כראש הממשלה ולא חצי שנה כפי שפורסם לאחרונה.

נתניהו נשאל לגבי הגשת כתבי האישום בעניין פרשת הצוללות אך הוא בחר שלא להתייחס ואמר "אני לא מתכוון להתייחס לזה. את מה שהיה לי להגיד בנושא כבר אמרתי בעבר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו בליסבון כי "נתניהו שוב מוכיח שהוא סרבן אחדות והחסם היחיד להקמת ממשלה בישראל. נתניהו רוצה ממשלת חסינות ולא ממשלת אחדות. לשם כך הוא מדרדר אותנו לעוד מערכת בחירות יקרה ומיותרת. נעשה הכל כדי למנוע זאת".

תגובה אחת

  1. ודרך שלישית להקים ממשלת אחדות היא כאשר נתניהו יתגבר על עצמו ויתן לגנץ להיות ראשון בסבב ראשי הממשלה. בהזדמנות זו אני מביע דיעה נוספת: נתניהו כרגע זכאי כמו כל אזרח ליהנות מהספק
    בהיותו אזרח חשוד בפלילים שאשמתו לא הוכחה אבל… אם נתניהו יגיע למצב של חשוד בפלילים שיש לו גם חסינות (אין תקדים לזה בסטטוס ראש ממשלה ) אז אשמתו תהפוך לודאית בטרם משפט!

Back to top button