חדשות הארץמבזקים

שר החינוך הגיע לחזק את בנות השירות הלאומי בשערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, שר החינוך הרב רפי פרץ ומנכ"ל האגודה להתנדבות ירון לוץ, נפגשו היום (חמישי) עם בנות השירות הלאומי של שערי צדק על מנת לשוחח איתן על מותה הטראגי של תמר פניגשטיין ז"ל ולחזק את ידן וידי הצוות המקצועי.

לביקור שהתקיים בשערי צדק, התלוו מנהלת השירות הסוציאלי בשערי צדק רווית זמיר ומנהלת שירות המתנדבים איילת כהן שליוותה את תמר ז"ל במהלך 3 חודשיה הראשונים בבית החולים.

צילום: שערי צדק

שר החינוך הרב רפי פרץ אמר: "ביקרתי הבוקר בבית משפחת פיינגשטיין ושמעתי רבות על תמר. אסון גדול. דמותה המרשימה נשקפת מתוך הסיפורים הרבים.
היה חשוב לי מאוד להגיע לבית החולים שערי צדק לשוחח ולשמוע את בנות ובני השירות הלאומי ששירתו יחד עם תמר. עברו פה חוויה קשה, טרגית ומטלטלת, ואנחנו כאן לתת את התמיכה והסיוע הנדרשים. ליבנו המום ודואב יחד עם המשפחה וכל קרוביה של תמר ז״ל. אנחנו נמשיך להיות בקשר עם מנכל ביה״ח פרופ׳ עופר מרין ומנכ״ל האגודה להתנדבות ירון לוץ על מנת לתת את המענה הראוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר אמר לבנות השירות: ״טוב. זה המסר שהיה לתמר. זה מה שהיא רצתה שיהיה. להמשיך לעשות טוב זו המורשת שלה. עושים טוב, שמחים בטוב, ומוסיפים לטוב כך אמרה וכך נעשה.״

צילום: שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "אנו כואבים את מותה הטראגי של תמר . מאז האירוע אני שומע מגורמים רבים בשערי צדק כמה תמר השפיעה עליהם וכמה האירה באישיותה את כל מי שפגשה, מטופלות ואנשי צוות. אנחנו מלווים באופן צמוד את 150 בנות השירות שלנו, בתמיכה ובסיוע רגשי ונפשי כדי לסייע להן להתמודד עם האסון. בנות השירות הן חלק ממשפחת שערי צדק ואנו מחבקים אותן ומסייעים להן ככל שיידרש".

צילום: שערי צדק

מנכ"ל האגודה להתנדבות, ירון לוץ: "הסיפורים על אופייה המיוחד של תמר ועל פעילותה אליהם נחשפתי בעת האחרונה, מעידים על החיבור החזק שהיה לתמר לרוח הנתינה השוררת בית החולים. שערי צדק הוא מיוחד. פה משקיעים בבנות ובני השירות במו בצוותים הקבועים וזה מה שעושה את ההבדל. שערי צדק יודע לטפח את בנות ובני השירות ולכן זהו אחד המקומות המבוקשים ביותר והדבר בא לידי ביטוי בטיפול המקיף והמדהים שלכם באירוע שאינו לא מובן מאליו".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח