מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 32 מלוד ביצע עבירות מין בקטינות ברשתות החברתיות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום נגד איתי בן ארויה (32) תושב לוד הכולל תשעה אישומים בגין ריבוי עבירות של הטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15, מעשה מגונה, ניסיון לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 ועבירה של איומים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נעמי מששה, החל מחודש אוקטובר 2017 ועד לסמוך למעצרו עשה הנאשם שימוש ברשתות החברתיות על מנת ליצור קשר עם עשרות רבות של קטינות ביודעו את גילן הצעיר. הנאשם חיפש באופן שיטתי ותדיר במדיה וברשתות החברתיות ביניהן: "אינסטגרם", "וואטספ", "סקייפ", "מיוזיקלי" ו"טיק טוק", קבוצות ושידורים חיים ברשתות החברתיות שנוצרו על ידי קטינות ולמען המעגל החברתי שלהן. בנוסף נהג הנאשם להתחבר לאינסטגרם במספר פרופילים פיקטיביים שונים.

הנאשם יצר קשר עם קטינות ברשתות החברתיות ונהג להציג עצמו בכזב בפני הקטינות בקבוצות ובשידור החי כנער בן גילן ולעיתים כבן 18-20. בחלק מן המקרים הציג עצמו כחייל ואף אחז בידו בתמונתו בה נראה לבוש במדי צה"ל, זאת על מנת לקבל במרמה את אמון הקטינות ואישורן להצטרף כחבר וכעוקב לפרופיל ברשת החברתית. בשל הצגתו בכזב כאמור, חלק מהקטינות אישרו את בקשת החברות של הנאשם ובהמשך נהג הנאשם לשלוח הודעות אישיות לחלק מן הקטינות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך התקופה הרלוונטית, נהג הנאשם לשוחח עם הקטינות, בהן בנות 12-14, ביודעו את גילן, באמצעות שיחות וידיאו בתדירות של לפחות פעם בשבוע. בשיחות אותן יצר הנאשם עם הקטינות ברשתות החברתיות, הן בשידור החי והן בהודעות פרטיות, נהג הנאשם להחמיא לחלק מהקטינות, כינה אותן "מלכות" ואת עצמו כינה כ"עבד/משרת" שלהן, אמר שישרת אותן וביקש מהן סרטונים ותצלומים שונים שלהן לצורך סיפוק, ביזוי או גירוי מיניים. חלק מהקטינות עימן יצר הנאשם קשר ברשתות החברתיות, שלחו לו סרטונים ותמונות שלהן בו הן נראות יורקות על הרצפה ותמונות של גופן בסיטואציות שונות זאת לבקשת הנאשם.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד נעמי מששה כי "מסוכנות המשיב נלמדת מאופי העבירות בהן מואשם המשיב, משך הזמן שבוצעו והאובססיביות בה בוצעו, מדברים בעד עצמם. מאז שנת 2017 ועד למועד מעצרו התכתב המשיב עם עשרות קטינות, בגילאים שונים ומכל רחבי הארץ. המשיב עשה שימוש מניפולטיבי בתמימותן של הקטינות ואף התחזה בפניהן לבחור צעיר, רכש את אמונן, כל אלו רק כדי שימשיכו את ההתקשרות עמו".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח